Forfatter Emne: Hilsen fra de varme lande  (Læst 1374 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Hilsen fra de varme lande
« Dato: April 12, 2007, 02:27:51 pm »
hej derhjemme...
håber fandeme i nyder det....
Kaspar og jeg (ham på den gule SV650S) aka Ringfætteren, går hernede i den sydlige del af Afghanistan og sveder vores løg af. 41 grader i skyggen, kanon vejr til at køre motorcykel i.... (ja ja vi ville nok svede lidt). Men det her land, er simpelthen ikke gearet til SV, der er næsten ikke asfalt, og grusvejene er elendige.....
Så misundelige er vi, men så må vi jo bare tage revanche når vi engang lander i Efteråret.... (vi er dog hjemme i en bette periode a 3 uger inden)
Håber det går derhjemme, det går hernede, altså bortset fra det manglende brøl fra en V2

hilsen Kaspar og Lars
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Hilsen fra de varme lande
« Svar #1 Dato: April 12, 2007, 04:13:26 pm »
Jo her er fedt at være og varmen er til at holde ud, vejene er SV værdige så vær i bare misundelige.

Pas nu på jer selv dernede
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Hilsen fra de varme lande
« Svar #2 Dato: April 12, 2007, 05:24:21 pm »
Kaspar og jeg (ham på den gule SV650S) aka Ringfætteren, går hernede i den sydlige del af Afghanistan og sveder vores løg af. 41 grader i skyggen, kanon vejr til at køre motorcykel i.... (ja ja vi ville nok svede lidt). hilsen Kaspar og Lars

:lmao: Skal selv derned til november (godt nok til Kabul i stedet  :thumbsup:) hvor det er (ca.) minus 1 mio. grader!! Så jeg tager lige hele sommeren på SVinet og når den så skal stilles væk, tager vi rejserne til de "varme lande"! Det er planlægning over norm  :mrgreen:

Håber trods alt i får en god sommer!  :respekt: Pas nu godt på jer selv og hinanden, så SVinene ikke bliver herreløse!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hilsen fra de varme lande
« Svar #3 Dato: April 12, 2007, 07:30:16 pm »
Halløjsa gutter også stor hilsen til jer dernede. Det er faktisk først i denne uge at vejret herhjemme rigtig har lagt op til nogle fornuftige ture ud i det blå. I påsken var jeg oppe hos de gamle i sommerstugan i Sverige. Om aftenen(i lørdags :shock:) sneede det  :brok:, og i mandags hvor jeg så kørte hjem, kørte jeg de 200km i regnvejr :brok: :brok:
Eneste kørselsmæssige lyspunkt var at jeg blev vinket ned i fart, af en anden mc'er, for enden af Helsingør motorvejen ellers var den tur nok blevet lidt dyr :innocent:  :whipped:
Pas godt på jer selv og hinandens dernede :tie: