Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej.Syntes min sv smider lige rigeligt med kædefedt fremad og vil derfor gerne have en hugger på. MEN på de jeg har set er selve kædeskærmen ikke længere (foran) og så vil den jo stadig svine.Nogen der har set en hugger med længere kædeskærm ?MVHGD
Jeg har en hugger der ikke er så lang fremad, men min sviner intet der... Den sviner kun hvor kæden drejer om kædekittet...
Og så selve huggeren, der er svinet til! Damn hvor så vores cykler mugne ud søndag morgen..
Ole har du husket at justere din scot-oiler op igen efter kurset???
Citat fra: grand-danoisHej.Syntes min sv smider lige rigeligt med kædefedt fremad og vil derfor gerne have en hugger på. MEN på de jeg har set er selve kædeskærmen ikke længere (foran) og så vil den jo stadig svine.Nogen der har set en hugger med længere kædeskærm ?MVHGDHmmm... Smider det fremad??? Hvor sprøjter du din kæde???Du skal smøre indvendigt på kæden og det bedste/nemmeste sted er hvor kæden kører på det bagerste tandhjul.Jeg har en hugger der ikke er så lang fremad, men min sviner intet der... Den sviner kun hvor kæden drejer om kædekittet...
Skal lige nævnes at jeg bruger Motul road plus kædespray, er det måske for tyndt MVHGD