Forfatter Emne: Vis mig dine patter!!  (Læst 8675 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
Re: Vis mig dine patter!!
« Svar #15 Dato: April 03, 2007, 08:57:34 pm »
MEN, som en afsluttende kommentar inden jeg hopper i køjen (alene), vil jeg lige advare: Dem med de største patter er også dem med de dybeste stemmer.  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:  i hvert fald her i Sing-A-Pore  :thumbsdown:

Har du lært det på den hårde måde??  :lol:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #16 Dato: April 03, 2007, 09:48:51 pm »
OBS:

På TV2 i aften:
22:50  Når bryst er bedst (TTV)
- om amning, der trækker ud i årevis.
(Extraordinary Breastfeeding)
I England stopper fire ud af fem mødre med at amme efter seks blot måneder, selv om verdenssundhedsorganisationen WHO anbefaler, at børn ammes i mindst to år. Amerikanske børnelæger går videre endnu og anbefaler, at amningen fortsætter så længe mor og barn synes, det er i orden, bl.a. fordi modermælken kan være med til at forebygge en række sygdomme.
Men hvorfor er de britiske mødre de hurtigste i verden til at vænne deres babyer fra? Og hvorfor betragtes det som unaturligt eller lige frem vulgært, hvis en mor fortsætter med at amme sit barn i årevis? Mød en række kvinder, der trodser omgivelsernes negative reaktioner og bliver ved med at give deres børn bryst - år efter år efter år.  :shock: :shock: :shock:

Jeg er næsten 100% sikker på, at der vil være bare bryster i det program. Måske kan nogle af jer drenge også lære, hvordan i bliver vænnet af med at være så store brystbørn som i er  :whatever: :whatever:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #17 Dato: April 04, 2007, 07:05:08 am »
Såan SVea.....  :respekt:

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #18 Dato: April 04, 2007, 07:43:03 am »
:innocent:nu kom jeg jo til at kigge lidt på de billeder,men rigtigt som jeg altid har sagt de plast patter er skutte for kønne.

Vester

Nogen siger, at alt over en mund-fuld er spild  :huh: NOT  :lmao: :lmao: :lmao:

:thumbsup:    :lmao: