Det er også fint nok Hudson, men det kan sgu ikke passe at man skal bruge 1800 kr for ikke at få stenslag på sin nye mc...ligesom det ikke kan passe at man skal have monteret en forskærmsforlænger for at den foreste cylender ikke skal sætte ud i regnvejr
Kom nu lige ind i kampen! Jeg synes godt nok, du brokker dig over temmelig mange ting på Suzuki's bekostning. Det med cylinderen kan jeg til dels forstå, for jeg ved selv hvor røvirriterende det kan være når den drukner i en regnskylle. Men det beroede i første omgang på en (
forholdsvis uvæsentlig) konstruktions-ups'er. Som de i øvrigt sidenhen har forsøgt at rette (at det så åbenbart ikke virker helt efter hensigten, er en anden sag).
Nogle ting er man bare nødt til at tage med. En ny bil kommer jo heller ikke med et kæmpe stålgitter monteret foran, for at forhindre stenslag i forrude, lygteglas eller motorhjelm (for nu bare at tage et eksempel).
I øvrigt er det en budget-cykel du har købt, glem ikke det. Lær at leve med, at der altså bare er sparet hist og her. Hvis der skulle være taget højde for alle de ting, man kunne komme i tanke om, så ville cyklen sikkert ende med at koste det dobbelte (eller mere). Bær over med, at producenten har været nødt til at skære nogle hjørner hist og her, og tag så efterfølgende dine egne forholdsregler, hvor du selv skønner det nødvendigt.