Gudfaderbevarmigvel!
Jeg nåede ikke engang en trediedel gennem gæstebogen. Jeg skal da lige love for, at der er mange som har haft en dårlig oplevelse. Er da glad for, jeg ikke tog afsted.
Min kammerat og jeg var MEGET skuffet, vi har været på Swedish Bikemeet fem gange og de to træf kan på ingen måde sammenlignes.
Maden var dyr og direkte uspiselig, en flaske vand kostede 20,-...en burger som bestod af en bolle med bøf og iceberg salat og INTET
andet kostede 50,-...morgenmaden: to mini flútes, to skiver ost, to skiver salami, to smør, en lille juice og fri kaffe under spisning
kostede 35,-...!
(det er gratis på mange andre træf)
Dyr indgang 400,- Dkr...sidste træf i Sverige kostede 400,- Skr (320,-Dkr)
Markedespladsen var halveret i forhold til træffet i Sverige...og det var underholdningen også!
Toiletforhold blev aldrig rengjort...det blev de flere gange i døgnet i Sverige.
Mange danskere tog hjem lørdag, det gjorde min kammerat og jeg også...det er bare ikke ok når man har betalt 400,-.
Jeg kan godt forstå at Scandinavian Bikemeet bliver skudt ned på deres hjemmeside...det er en om´er!!!
Musikken fredag aften med Rydell and Quick var rigtigt godt, og det var de også i Sverige.