Forfatter Emne: Århus og omegn  (Læst 2479 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Århus og omegn
« Dato: Februar 01, 2007, 07:45:24 pm »
Jamen så vil jeg da tage tråden op ligesom Hr Slem......

Er der nogen i Århus eller Omegn, der er friske på at mødes og trille en tur, når vejret bliver til det...... :thumbsup:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Århus og omegn
« Svar #1 Dato: Februar 07, 2007, 07:32:34 pm »
Nå, der er åbentbart ikke nogen i det østjyske, der vil med ud og trille, når vejeret bliver til det.. :whatever: :whatever:

Så kører jeg da bare selv, så er der heller ikke andre til at forstyre lyden af mine ixil potter :lmao: :lmao: :lmao:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Århus og omegn
« Svar #2 Dato: Februar 08, 2007, 10:52:21 am »
Aalborg er da ret tæt på :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Århus og omegn
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2007, 08:54:52 am »
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

rundtpaagulvet

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Re: Århus og omegn
« Svar #4 Dato: Marts 01, 2007, 04:42:45 pm »
davs vi er nogle stykker fra randers der kører svér vi kunne da nok finde ud af noget :D
lucas styr rizoma sidespejle og blink costem forlygte powerbronze undertrey ++++

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Århus og omegn
« Svar #5 Dato: Marts 02, 2007, 06:42:07 pm »
 :thumbsup:
Jeg er fra langå og er lige i færd med at købe en SV'er.  Jeg er helt sikkert med på en køretur i det østjyske ind i mellem.  :D

Men jeg lover ikke at mine nyindkøbte Laser extreme potter ikke forstyrrer lyden fra dine IXIL   :mrgreen:
« Senest Redigeret: Marts 02, 2007, 06:43:58 pm af Madmordigan »
Ingen p.t.

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Århus og omegn
« Svar #6 Dato: Marts 03, 2007, 07:48:39 pm »
:thumbsup:
Jeg er fra langå og er lige i færd med at købe en SV'er.  Jeg er helt sikkert med på en køretur i det østjyske ind i mellem.  :D

Men jeg lover ikke at mine nyindkøbte Laser extreme potter ikke forstyrrer lyden fra dine IXIL   :mrgreen:


Al V2 lyd forstyer ikke      :twisted: :twisted: :twisted:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Århus og omegn
« Svar #7 Dato: Marts 03, 2007, 08:02:21 pm »
Nej tværtimod, de synger bare en smuk duet sammen  :orkester:
Ingen p.t.

Sjaskemand

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Re: Århus og omegn
« Svar #8 Dato: Marts 08, 2007, 12:29:48 pm »
Hej med jer....

jeg går og venter på at hente min SV'er, som jeg har købt hos Harry's Motorservice (supergod behandling forøvrigt). Er ret spændt på, om jeg kan styre den, da jeg sidst kørte på MC for ca. 12 år siden på en XJ 600.

Kommer fra Randers af, så var da frisk på af og til at køre med på nogle små ture i omegnen.

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Århus og omegn
« Svar #9 Dato: Marts 08, 2007, 07:48:29 pm »
Er det den "mørke" blå (YHJ) du har købt? Jeg var inde hos harry for at sammenligne de to tilbageværende farver og så godt at den ene var solgt.

Jeg går også og venter på at få min leveret - den kommer så fra pit-værkstedet ved Thorsø.

Hold da kæft jeg glæder mig til jeg får den!  :D

Den bliver lettere stylet fra starten af så jeg skal nok komme med billeder til den tid!

Vi ses på vejene  :thumbsup:
Ingen p.t.

Sjaskemand

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Re: Århus og omegn
« Svar #10 Dato: Marts 08, 2007, 08:23:50 pm »
Er det den "mørke" blå (YHJ) du har købt? Jeg var inde hos harry for at sammenligne de to tilbageværende farver og så godt at den ene var solgt.

Jeg går også og venter på at få min leveret - den kommer så fra pit-værkstedet ved Thorsø.

Hold da kæft jeg glæder mig til jeg får den!  :D

Den bliver lettere stylet fra starten af så jeg skal nok komme med billeder til den tid!

Vi ses på vejene  :thumbsup:

jeps..det er den mørkeblå..syntes at den farve var pænest set i kontrast med det sorte stel. Får den leveret med monteret fuldkåbe.

Og igen, jeg har kun ros til overs for de ansatte hos Harry. De har været utroligt flinke og behjælpsomme.

og ja, vi ses derude.

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Århus og omegn
« Svar #11 Dato: Marts 09, 2007, 08:15:12 pm »
Så bliver vi farvetvillinger  :mrgreen:

Jeg har også kun fået et godt indtryk af Harry & co, jeg var som sagtg inde og sammenligne farverne på SV'erne hos ham og det ved han godt, men alligevel giver han sig tid til at hyggesnakke - det er sgu i orden!
Ingen p.t.

lajgaard

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: Århus og omegn
« Svar #12 Dato: Marts 09, 2007, 10:36:33 pm »
Jeg har lige købt min første cykel i dag. Selvfølgelig en SV'er. Levering forhåbentlig i næste uge. Så er jeg klar på at rulle nogle ture. Der er jo mange små vej i det østjyske, som trænger til at blive udforsket.
Taberens motto: Bedre sent end aldrig

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Århus og omegn
« Svar #13 Dato: Marts 16, 2007, 09:11:32 pm »
Jeg kunne også godt være frisk på en tur i nærheden af Århus. Er tilflytter, så jeg kunne godt bruge et par gode guides til småvejene  :twisted: