Forfatter Emne: Pris på PowerCommander  (Læst 3156 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mice

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Pris på PowerCommander
« Dato: Marts 14, 2007, 10:01:34 am »
Hey,

først fedt det er blevet MC tid igen  :lol:

og som altid må der noget nyt på cyklen... det bliver så en powercommander.
jeg får den monteret og kørt ind, samtidig med et 6000Km. hos FA-motor, er der nogen der har erfaring men, om de magter opgaven med at køre den ind?

ang. prisen syntes jeg Ib sagde 3600 Kr. det syntes jeg lyder dyrt, mener da jeg hørte på den sidste år at prisen var omkring 2900 Kr.

Mvh.
Mice

Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #1 Dato: Marts 14, 2007, 10:36:55 am »
Find en brugt, monter den selv og få den alternativt justeret ind hos Mr. Dymo

Jeg gav 795 for min brugt..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Damage

  • Gæst
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #2 Dato: Marts 14, 2007, 11:20:24 am »

Jeg har haft min SV1000SK6 på testbænken og justeret den originale ECU hos F.A Moto-sport og de
gjorde et fint stykke arbejde. Om de er gode til at justere Power commander ved jeg desværre ikke.  :undecided:

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #3 Dato: Marts 14, 2007, 11:51:56 am »
Hey,

først fedt det er blevet MC tid igen  :lol:

og som altid må der noget nyt på cyklen... det bliver så en powercommander.
jeg får den monteret og kørt ind, samtidig med et 6000Km. hos FA-motor, er der nogen der har erfaring men, om de magter opgaven med at køre den ind?

ang. prisen syntes jeg Ib sagde 3600 Kr. det syntes jeg lyder dyrt, mener da jeg hørte på den sidste år at prisen var omkring 2900 Kr.

Mvh.
Mice


Jeg købte en spritny på eBay for ca. 1800 incl. forsendelse. (fra England)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #4 Dato: Marts 14, 2007, 12:55:58 pm »
har lige fået mit SVin hjem fra mister dymo for 14 dage siden og tro mig jeg kunne mærke en meget stor forskæl :respekt:

Jeg gav 7350 med det hele det vil sige 1 stk  PowerCommander 2795 kr 1 stk pipercross filter 1.206,25 og vis du ønske den skal være helt optimal, vil jeg foreslå at "mappe" Powercommanderen med et map til hver enkelt cylinder. (2 komplette maps). pris 3500. (det fik jeg gjordt) men et map på 1 cylinder = 2500.. og den som ikke kan lade vær med at regne efter :brok: ja så passer pengene ikke helt der blev også brugt lidt på div.  :lmao: ..........

men kort sagt det er sku som at få en ny cykel den er blevet såååå Nice at køre på nu så jeg vil sq næsten ikke af igen  :club:

Mice

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #5 Dato: Marts 14, 2007, 01:18:41 pm »
Hej Kaos,

Ja, du gav 2700 jeg skal give 3600! hvor mange heste har den fået?

Havde ellers stor respekt for F.A og jeg er rimelig sikker på jeg fik oplyst 2900 sidste år. :thumbsdown: hade når folk prøver at snyde mig!

Mvh.
Mice

« Senest Redigeret: Marts 14, 2007, 01:24:42 pm af Mice »
Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #6 Dato: Marts 14, 2007, 01:34:16 pm »
Hej Kaos,

Ja, du gav 2700 jeg skal give 3600! hvor mange heste har den fået?

Havde ellers stor respekt for F.A og jeg er rimelig sikker på jeg fik oplyst 2900 sidste år. :thumbsdown: hade når folk prøver at snyde mig!

Mvh.
Mice



har fået ca 6-8 i mellem området og ca 4 på toppen så vidt jeg husker men den har også fået et helt andet optræk  :respekt: og det er jeg helt vild med .... Så nu har ingen problemer med at få mit fordæk i luften :lmao: nu skal jeg sku næsten kæmpe for at holde det nede  :brok:

Vis jeg var dig ville jeg prøve at snakke med Ove og høre hvad han kan gøre for dig og dit SVin vis det er en 1000 som du har (har ikke lige set efter :lmao:) så vil han nok forslå det samme som er gjordet ved min og det kan jeg kun sige  :thumbsup: til ...

Men som sagt gav jeg 7350 med det hele det er sq som at få en helt ny Cykel  :respekt:

Mice

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Re: Pris på PowerCommander
« Svar #7 Dato: Marts 15, 2007, 07:22:47 am »
Det er slet ikke et problem .. har lige checket SKAT.DK og jeg skal betale en anselig sum tilbage  :( så ingen powercommander ... pis

vi ses
Mice
Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno