Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Alle de gamle mænd har virkelig få et formøblet noget friværdi og købt choppere
Citat fra: Luske efter Marts 30, 2007, 11:10:49 amAlle de gamle mænd har virkelig få et formøblet noget friværdi og købt choppereVar også min teori - der har aldrig været indregistreret så mange MC'ere som der er lige PT - mener at tallet var over 100.000 stk..
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 30, 2007, 11:19:42 amCitat fra: Luske efter Marts 30, 2007, 11:10:49 amAlle de gamle mænd har virkelig få et formøblet noget friværdi og købt choppereVar også min teori - der har aldrig været indregistreret så mange MC'ere som der er lige PT - mener at tallet var over 100.000 stk..Jeg hørte også at aldersgruppen over 40 år, har slået rekord i uheld over de unge kørere.. så nu er det måske snart de gamle stoddere der er skyld i høje forsikringspriser
Jeg lagde også mærke til alle "pølsevognene" og "fiskekutterne"!
Og der var musik fra Gun´n´Roses
Citat fra: Rask efter Marts 30, 2007, 11:56:49 amOg der var musik fra Gun´n´Roses YES SIR!!