Forfatter Emne: Armerede bremseslanger  (Læst 2304 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Armerede bremseslanger
« Dato: Februar 21, 2007, 12:28:14 pm »
Er der nogen herinde, som har erfaringer med udskiftning af de eksisterende bremseslanger til armerede. Jeg har en oldschool SV650S ('99). Jeg er interesseret i at vide hvor de kan købes, hvad de koster, samt hvad der er af erfaringer med at montere sådanne.

Er der evt. nogen der har et sæt liggende som kan købes???????
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Armerede bremseslanger
« Svar #1 Dato: Februar 21, 2007, 01:00:42 pm »
www.slangespecialisten.com - vi lavede et fælleskøb dernede sidste år.. - søg i forum :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jesper K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • ...::The artist formerly known as Danger::...
Re: Armerede bremseslanger
« Svar #2 Dato: Februar 24, 2007, 02:28:28 pm »
Jeg har lige fået lavet hos http://www.motodevoss.dk/ til forenden (2 slanger) special mål og banjo til 550 kr. Synes ikke det er helt galt - og kvaliteten er i top.
Kawaksaki ZX-6R 636 '05 (2004 model), Full titanium akrapovic (åben), tidy tail, diodeblink, og lidt for mange kilo på ryggen....
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16225&ipc=61020

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Armerede bremseslanger
« Svar #3 Dato: Februar 24, 2007, 03:28:05 pm »
Ja. Skift for sulen! Old-skool SVinet bremser rigtig fint med armerede slanger. Der er ikke så meget bid lige i starten, som på f.eks. Yamaha's blå kalipre (Fazer, gammel R1 und so), men stoppe det kan den komme til - og hvis du så kombinerer det med sintermetal-klodser, så er det så rar så rar.. :)

Jeg købte et af de sæt fra Slangespecialisten. Jeg har intet at udsætte på kvaliteten, men set i bakspejlet ville jeg have foretrukket et sæt, der er opbygget som det originale. Altså en slange fra master til et fordeler og så ned i to slanger i stedet for blot en slange til kaliper og en slange mellem kaliprene..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)