Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor længe holder sådan et batteri normalt?? og hvordan ser man om det er det originale der stadig sidder på?? Havde lige ladet mit op det var også rimelig dødt! Men den sprang desværre ikke igang første gang og nu prøvede jeg lige et par gange, men batteriet gik sgu hurtigt dødt igen!!!:-( så det var på med laderen igen!! men jeg tænkte bare på om det kunne være ved at være godt brugt når der ikke skal mere til...
Citat fra: K efter Februar 20, 2007, 03:45:05 pmHvor længe holder sådan et batteri normalt?? og hvordan ser man om det er det originale der stadig sidder på?? Havde lige ladet mit op det var også rimelig dødt! Men den sprang desværre ikke igang første gang og nu prøvede jeg lige et par gange, men batteriet gik sgu hurtigt dødt igen!!!:-( så det var på med laderen igen!! men jeg tænkte bare på om det kunne være ved at være godt brugt når der ikke skal mere til...På min FJ1200 sad der et 6 år gammelt batteri. Der var ingen problemer med at starte.Hvis batteriet ikke får frost holder det længe. Jeg tror det er frosten der gør at bil batterier ikke holder så længe. Og så skal der noget mere til at slæbe en kold bil igang end en sommerlun mc .
ja jeg tror sku ikk du får startet dytten med et mc batteri du kan miste helt op til 50% af dit batteri´s koldstarts effekt når du kommer under 0 grader.
Citat fra: scar efter Februar 21, 2007, 05:57:14 pmja jeg tror sku ikk du får startet dytten med et mc batteri du kan miste helt op til 50% af dit batteri´s koldstarts effekt når du kommer under 0 grader. Op til 50% Mindre effekt ! Så tror da pokker at jeg ikke kan få liv i den ene traktor. Må nok hellere få købt et nyt batteri. SV batteriet kan nok heller ikke trække de 3500ccm diesel igang .
Har lige været ned i den hal hvor min cykel holder vinterferie.. skulle lige prøve at starte SVinet, men det vil den sgu ikke.. den siger sådan en sjov "klik" lyd som om der ikke er strøm på, og hvis jeg prøver at blinke med forlygterne eller blinklys, går tallene væk i displayet???? Kan det være batteriet???