Forfatter Emne: Dynamite Surfing  (Læst 2707 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Dynamite Surfing
« Dato: Februar 06, 2007, 12:19:11 pm »
En lille hilsen fra en af mine veninder... Optagelserne endte med at polisen rykkede ud i kampuniform og uddelte nogle enkelte knippelslag på baggrund af urolige tilskueres anmeldelse af løjerne... Hun endte i hvert fald med et blåt øje. Optagelserne er lavet inde ved Dronning Louises Bro...

http://www.youtube.com/watch?v=6xfBNxNds0Q  :afro:

SURF'S UP DUDE!!!!!

aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Dynamite Surfing
« Svar #1 Dato: Februar 06, 2007, 01:57:15 pm »
ha ha ha ha ha ha ha ha ha :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Kenny

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 06, 2007, 05:25:56 pm »
 :lmao: :lmao: sikken en bombe  :lmao: :lmao:

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: Februar 06, 2007, 08:56:25 pm »
En lille hilsen fra en af mine veninder... Optagelserne endte med at polisen rykkede ud i kampuniform og uddelte nogle enkelte knippelslag på baggrund af urolige tilskueres anmeldelse af løjerne... Hun endte i hvert fald med et blåt øje. Optagelserne er lavet inde ved Dronning Louises Bro...

http://www.youtube.com/watch?v=6xfBNxNds0Q  :afro:

SURF'S UP DUDE!!!!!

Er den ægte? Det kunne jo se ud til at Quicksilver har taget nogle af de nye smarte marketing-tiltag til sig... Altså hvor man får folk selv, til at sende reklamerne rundt :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 06, 2007, 11:09:30 pm »

Er den ægte? Det kunne jo se ud til at Quicksilver har taget nogle af de nye smarte marketing-tiltag til sig... Altså hvor man får folk selv, til at sende reklamerne rundt :D

Hygge

He he he... Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg fiskede lidt efter sjove kommentarer... Jeg læste en der havde kommenteret på YouTube hvor usmageligt det var at de sportsidioter slog alle de fisk ihjel bare for at have det sjovt!

Min søster hoppede også på den ;-)

Der er naturligvist tale om viral markedsføring af bedste skuffe - lavet af Saatchi & Saatchi her i DK. Det er dog sandt at politiet kom og at min veninde endte med et blåt øje. De rendte rundt med en dynamit-attrap hvilket skræmte nogle forbipasserende. Ekplosionen og selve surferiet er klippet ind fra andre videoklip. Men jeg syns' bortset fra det at det er skide godt lavet!

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Februar 06, 2007, 11:14:35 pm »
He-he, den store knægt hoppede også på  :lol: :lol:
Det gjorde jeg dog ikke, ikke fordi man kan se det , men det havde helt sikkert stået i samtlige aviser på et eller andet tidspunkt.
Godt lavet  :respekt:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #6 Dato: Februar 07, 2007, 12:44:42 am »

Hygge
Der er naturligvist tale om viral markedsføring af bedste skuffe - lavet af Saatchi & Saatchi her i DK. Det er dog sandt at politiet kom og at min veninde endte med et blåt øje. De rendte rundt med en dynamit-attrap hvilket skræmte nogle forbipasserende. Ekplosionen og selve surferiet er klippet ind fra andre videoklip. Men jeg syns' bortset fra det at det er skide godt lavet!
Nåh ja, det var jo det, det hed :D Takker ;) Men ja, det er sgu et sjovt koncept :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #7 Dato: Februar 07, 2007, 10:04:10 am »
Nåå øv, så pakker jeg surfbrædtet væk igen!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Februar 07, 2007, 04:34:25 pm »

sturf

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Februar 07, 2007, 06:27:17 pm »
fuck de er syge potten :lmao: :lmao: :respekt:
blå sv650s k1