Forfatter Emne: Hjælp  (Læst 5957 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Hjælp
« Svar #15 Dato: Januar 22, 2007, 01:52:01 pm »
Hva' faen er det du har gjort ved dit hamster? Er det ikke den man kan skimte i baggrunden (viklet ind i gaffa)  :whatever:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Hjælp
« Svar #16 Dato: Januar 22, 2007, 06:47:30 pm »
Hva' faen er det du har gjort ved dit hamster? Er det ikke den man kan skimte i baggrunden (viklet ind i gaffa)  :whatever:

nej det er et stykke skrammel på 2 hjul som der står, ligger, og skubbes, lidt rundt ting :afro: ejeren af gården :rolleyes: hvor det Dejlige SVin står i hi.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Re: Hjælp
« Svar #17 Dato: Januar 25, 2007, 08:45:53 pm »
Citér
Mums   :thumbsup: De laver sku´ nogle fede udstødninger.  :P :P :P

Meget muligt Jannik, men den lyder IKKE af noget...

Her drøner vi rundt og hamre, banker, piller og skruer på Suzuki´en til blodet det spøjter ( okay overdrivelse fremmer forståelsen.. ) da den så endelig står færdig, og man glæder sig til at høre den starte op  :D :D :D  :thumbsup: står Skyggen lige pludselig og siger  :hand: nåh ja, vi kan ikke starte den op for jeg mangler en lambda eliminator...  :shock: HVAD !!!  :twisted: :x :whipped: :club: :brok: :brok:
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hjælp
« Svar #18 Dato: Januar 25, 2007, 10:05:01 pm »
skal i ikke bare følge denne instruktion for at koble den fra i ecu'en
« Senest Redigeret: Januar 25, 2007, 10:08:31 pm af Moolex »
   

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Hjælp
« Svar #19 Dato: Januar 25, 2007, 10:07:06 pm »
Citér
Mums   :thumbsup: De laver sku´ nogle fede udstødninger.  :P :P :P

Meget muligt Jannik, men den lyder IKKE af noget...

Her drøner vi rundt og hamre, banker, piller og skruer på Suzuki´en til blodet det spøjter ( okay overdrivelse fremmer forståelsen.. ) da den så endelig står færdig, og man glæder sig til at høre den starte op  :D :D :D  :thumbsup: står Skyggen lige pludselig og siger  :hand: nåh ja, vi kan ikke starte den op for jeg mangler en lambda eliminator...  :shock: HVAD !!!  :twisted: :x :whipped: :club: :brok: :brok:

Det kan man altså godt! (læs: se så at få den startet op, og send video med lyd til forum!)

Det er jo bare en advarselslampe der vil komme til at lyse. 
Men jeg er nu ret sikker på at det er PIN 23 der skal blokeres/fjernes.  Det er det DynoJet skriver på deres hjemmeside.

@ skyggen: Er du sikker på at det DOT-E skrev vedr. PIN 17 er til en SV1000'er? det lyder mærkeligt. Ellers skriv/ring til DOT-E.  De må sgu' finde ud af det så.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson