Forfatter Emne: Hvilken årgang har jeg købt?  (Læst 2879 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bandit1200

• Gæst
Hvilken årgang har jeg købt?
« Dato: December 18, 2006, 03:55:43 pm »
Hej med jer, SV'ere  :D

Jeg er for nylig blevet ejer af en SV 1000 (tilretter min profil snart jeg har den i hus) men er blevet nysgerrig efter, hvilken årgang jeg har. Pt har jeg ikke fået papirene hjem, de blev hastigt underskrevet, men forhandleren solgte den som en 05'er. Den er mørk blå med "sølv-stel". Og de 05'ere jeg har set, har så vidt jeg husker sort stel ?!?  :shock:
Der står "S" på tanken, I ved, Suzuki s'et  :lol:

Det er vel ret vigtigt at jeg kender den rigtige årgang når jeg skal igang med den store bestille-blok   :rolleyes:

Vi brummes ved derude når vejret arter sig igen :P

Jan
Slagelse

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Hvilken årgang har jeg købt?
« Svar #1 Dato: December 18, 2006, 04:19:03 pm »
Så er det en 2005'er.. 06'erne har sort stel, ikke 05'erne.. På 04'erne står der "Suzuki" på tanken og ikke "S"..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Bandit1200

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 18, 2006, 04:20:36 pm »
Thanx  :thumbsup:

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #3 Dato: December 18, 2006, 06:11:39 pm »
Citér
På 04'erne står der "Suzuki" på tanken og ikke "S"..
Mener nu at "S" på tanken kom allerede på K4´eren og det kun er K3´eren der står Suzuki på tanken...?
Min K4 650S har kun "ES"set :lol:

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #4 Dato: December 18, 2006, 06:26:11 pm »
link kan man se at k4 modellen har S på tanken, og umalet stel,  jeg tror at du har købt en k4,  da der stort set ikke blev solgt nogle k5'ere i DK pga. tilbuddet og restlager fra 2004, ydermere blev k5-k6 modellen lavet med sort stel Link.
slut herfra

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #5 Dato: December 18, 2006, 07:20:54 pm »
link kan man se at k4 modellen har S på tanken, og umalet stel,  jeg tror at du har købt en k4,  da der stort set ikke blev solgt nogle k5'ere i DK pga. tilbuddet og restlager fra 2004, ydermere blev k5-k6 modellen lavet med sort stel Link.
slut herfra

Hørt!!! Du har købt en K4 med S på tanken, for godtnok er der også solgt mange K3'ere i 2005, men der stod Suzuki på tanken. K5 har sort stel og er vist ikke solgt i DK  :wink:
SV1000SK4

Bandit1200

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 18, 2006, 07:40:41 pm »
I er bare så skideskrappe  :respekt:
Jeg kender ikke forskellen på dem, men jeg skal vide det når jeg skal bestille ting og sager. Første ønske er double boble-glas, sædeskal og en plov, resten kommer med tid og mønt. Den er købt med fuldkåbe.

God Jul, alle sammen  :D

Damage

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 19, 2006, 01:56:38 pm »
slut herfra

Hørt!!! Du har købt en K4 med S på tanken, for godtnok er der også solgt mange K3'ere i 2005, men der stod Suzuki på tanken. K5 har sort stel og er vist ikke solgt i DK  :wink:

Helt korrekt!  :wink:

Corlin

• Gæst
« Svar #8 Dato: December 25, 2006, 05:11:54 pm »
Yes det er en K4 magen til min. Der er iøvrigt ingen forskel på stel og ydre fra K4 og frem. Forskellen ligger fra K3 til K4 hvor bagenden bl.a er hævet på K4.

Tillykke med kværnen.

Corlin

Allan

• Søndagskører
  • **
« Svar #9 Dato: December 26, 2006, 12:29:40 am »
Så har jeg fået en af de sjove modeller, den er registreret som en k3 og der står suzuki på tanken, men hvis i kigger efter kan i se at det er en k4 model. :huh:
forlygten er sort på en k4, men forcromet på en k3.
Hælpladen er forskellige på en k3 og en k4.
det sorte plaststykke under sædet er forskellige.
beslag samt rør til udstødning er forskellige.
sæderne er forskellige.
Mvh.
Allan

Allan
sv1000n med lidt pynt.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: December 26, 2006, 10:30:02 am »
Yes det er en K4 magen til min. Der er iøvrigt ingen forskel på stel og ydre fra K4 og frem. Forskellen ligger fra K3 til K4 hvor bagenden bl.a er hævet på K4.

Tillykke med kværnen.

Corlin
Eeehh, det er da omvendt, K4'eren blev sænket hvad der illustreres meget godt på Allans billeder.  :?
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bandit1200

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 27, 2006, 01:03:23 pm »
Hold da op  :shock:
Man må da sige at folket herinde virkelig lægger sig i selen for at give en assisterende assistance til en nysgerrigt nysgerrig  :mrgreen:

Forhandleren har sendt mig diverse papirer, ankom idag. Bl.a den originale købskontrakt fra Enghave, og der står at det er en K4, så I har ret, alle ihop  :D

Corlin

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 28, 2006, 05:40:13 am »
Ja det er godt nok lidt kryptisk. Bagenden er rent fysisk hævet på stellet men affjedringen sænket således at sædehøjden er justeret ned. Eller et eller andet.
Nu var det vist heller ikke spørgsmålet til at begynde med.

Corlin
« Senest Redigeret: December 28, 2006, 05:17:55 pm af Corlin »