Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Banditten efter November 07, 2006, 03:32:27 pm2. Vi kommer suesnde forbi og snapper et sæt kasser fra hende .....hummmm .... Tror sku' SVea vil sætte pris på at du holder snitterne fra hendes kasser. Hvor mange sæt kasser har de kvinder du omgiver dig med iøvrigt..hehe.
2. Vi kommer suesnde forbi og snapper et sæt kasser fra hende .....hummmm ....
Too slow Jannik - du er busted
Yes ! Men mon også de arbejder om vinteren ?
bryster bør kun fungere som madbeholder for små babyer
jeg er også ( SMÅ - LILLE - IKKE STOR )
De skulle have nogle dummeflade de trunter, og sendes hjem i seng uden aftensmad!! Er der virkelig ikke grænser for, hvor blond man må have lov at være Bryster er ikke fartstoppere, men en lind blanding af udposninger fyldt med væv, muskler, fedt og kirtler og så er de udstyret med en vorte, og vorter er klamme, og bryster bør kun fungere som madbeholder for små babyer Det kan godt være hun er ligeglad med hvad folk synes om hende, men personligt ville jeg synes hun så bedre ud med en brækket næse og ommøbleret tandsæt Jeg melder mig gerne til at banke lidt fornuft ind i pigebarnet