Forfatter Emne: Cannonball Bike Run  (Læst 2913 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Cannonball Bike Run
« Dato: Oktober 14, 2006, 02:30:27 pm »
- CUE WHISKYBÆLTE-DIALEKT - (a'la Philip Meldahl fra Dolph oh Wulff)

Buon Giorno røvhuller!

Vi er nogle drengerøve oppe fra Rungsted som skal ud og køre en lille tur på vores cykler rundt omkring i Europa... Turen starter i London - det bliver MAX LIR! Kredde, Madvig, Kølpin + Nik og Jay og Mads Christensen og jeg tager en GulfStream derover en gang i August '07 og viser provins-drengene hvordan man kører cykel!

Tag med for pokker - det bliver totalt Gumball!!! Fucking NICE!!!

Som vi siger - det koster jo kun 19878,95 Kr + det løse... Så kan selv de studerende være med!

Check det ud...

http://www.cannonballbikerun.com/

- TILBAGE TIL VIRKELIGHEDEN -

He he he... Oh well - det ville da være lækkert hvis min SU rakte så langt  :wink: Jeg går ud fra at dette klaccificeres som et træf/en tur og derfor er posten i denne tråd. Hvis i allesammen er lige så fattige som mig - og derfor betragter denne post som Sjov & Spam må en moderator gerne flytte den til respektive tråd  8)

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Chris S

• Søndagskører
  • **
Re: Cannonball Bike Run
« Svar #1 Dato: Oktober 16, 2006, 02:13:57 pm »
Øv jeg troede lige at du var klar.... :-(
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #2 Dato: November 07, 2006, 10:33:06 am »
I det nyeste Performance Bike er der en beretning fra en af skribenterne der kørte med i år.. Lyder godt nok spændende på en spændende måde.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #3 Dato: November 13, 2006, 12:03:42 pm »
Sweeet!!! Smid et link hvis du finder noget om det på nettet :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4