Forfatter Emne: Hjælp! Nye blink.  (Læst 5892 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

billie_joe

• Plastikrocker
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
Re: Hjælp! Nye blink.
« Svar #15 Dato: August 22, 2006, 05:11:53 pm »
synes de runde er pænest til alle modellerne, de andre synes jeg er aaaalt for star trek :whatever:

helle merete

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 23, 2006, 10:26:45 am »
Je er også mest til de runde former...Også hos dig Freddy  ;)
KH Helle Merete
SV650SK3

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #17 Dato: August 24, 2006, 02:58:29 pm »
Je er også mest til de runde former...Også hos dig Freddy  ;)
Tak, det var sødt sagt. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

palle j

• Roadracer
« Svar #18 Dato: August 25, 2006, 02:49:26 pm »
det er helt klart den runde der passer bedst
jeg har også kikket på dem her http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3485.msg36320#top
men kunne godt tænke mig at se de andre på en SV´er
Blå SV650S 00

okk

• Scooterfjæs
  • *
    • okk-data.dk
« Svar #19 Dato: Oktober 05, 2006, 10:41:13 am »
Jeg har nu kørt med Rizoma blink af typen Zero i et år, og jeg har skiftet 3 stk. pga. vand i blinklyset.
De er bare ikke vandtætte nok !!!
Jeg ved ikke om det er fordi det ikke regner i Italien, men det gør det altså i danmark, så hvis du planlægger at købe Rizoma blink, så kør kun når solen skinner, for ellers ryger der lige en 300,- per blinklys.
Lige nu har jeg kun 3 blink der virker, så nu køber jeg et andet mærke, men det skal være Diode blink på min Streetfighter

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #20 Dato: Oktober 05, 2006, 11:38:06 am »
Jeg har nu kørt med Rizoma blink af typen Zero i et år, og jeg har skiftet 3 stk. pga. vand i blinklyset.
De er bare ikke vandtætte nok !!!
Jeg ved ikke om det er fordi det ikke regner i Italien, men det gør det altså i danmark, så hvis du planlægger at købe Rizoma blink, så kør kun når solen skinner, for ellers ryger der lige en 300,- per blinklys.
Lige nu har jeg kun 3 blink der virker, så nu køber jeg et andet mærke, men det skal være Diode blink på min Streetfighter
Jeg ved det godt, en anden bruger har allerede skrevet noget lignende herinde tidligere. Det er nu ikke Zero'erne jeg er interesseret i, men derimod de nye Track01. Og håber et eller andet sted, at Rizoma har lært af tidligere fejl. Men hvis jeg rent faktisk beslutter mig for dem, så havde jeg da tænkt mig at tage forholdsregler af en eller anden slags, når nu jeg er klar over problemet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...