Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
drenge drenge, inden I får spammet tråden helt til, ved I så noget om hvor svært/besværligt/dyrt det er at få cyklen tilbage til standart dvs. fjernet droslingen????
har læst hvad søgemaskinen her på siden kunne finde, men synes nu bare ikke at finde svar på mit spørgsmål...Synes nu bare ikke jeg vil kaste mig ud i køb af en cykel hvor første indgreb ( fjerne droslingen) koster en formue der jo hellere skulle bruges på gejlerlir
Takker for svaret, jeg vi smide sælger en mail og se om han svarer.Hvis det er rent mekanisk er jeg ikke så nervøs, men var det nu et indgrb i motorstyringen så vil jeg nok se mig om efter en anden.Ved om der er nogen ulemper ved en droslet/ tidliger droslet maskine, sodet og kokset til, skamkørt for at få mest ud af den?SørenG
2 skiver i luftfilteret kassen og et spjæld stop er der der sidder
2 skiver i luftfilteret kassen og et spjæld stop er der der sidder Så er det bare frem med værktøjet!