Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ser godt ud (men hvorfor hedder filen "bendix_adsl.wmv" )
Citat fra: runes-mc.dk efter September 29, 2006, 11:33:44 amSer godt ud (men hvorfor hedder filen "bendix_adsl.wmv" )Et gæt - hans kammerat hedder Bendix og filmen er i et kvali som en ADSL kan magte at hive ned?
Du har dine øjeblikke !
Bare fandens at det bringer Knut-feberen tilbage for fuld gas Meeen næste år er der jo atter banedage
Jeg synes simpelthen, I skulle skamme jer! Må erkende mig enig med B2... At se alle jeres fine videoklip og læse om jeres ture rundt på verdens racerbaner får godt nok også blodet til at rulle lidt mere raskt i mine årer. Jeg må vist hellere prøve at få arrangeret noget "overskud" til i hvert fald en enkelt trackday næste år.
Hvorfor ta en enkelt dag, når du kan ta en enkelt uge (Poznan )
eller 5 dage i Frankrig
Citat fra: Luske efter Oktober 02, 2006, 10:46:36 ameller 5 dage i Frankrig Der må jeg sige som Freddy, pengemangel Jeg tror også man skal holde sig fra de store baner på et 650'er SVin, den dør på langsiden Men ingen tvivl om at det ku være fedt at prøve en stor bane sydpå