Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Godt at høre, at du og SVinet er på hjul igen! Kan du nu køre pænt resten af sæsonen?
Det lyder dælme godt. Hvad med armen, er den i orden nu?
Citat fra: Dommeren efter September 28, 2006, 12:01:39 pmDet lyder dælme godt. Hvad med armen, er den i orden nu?Den slår en proper næve! Den er ok. Stadig lidt ømhed i forskellige stillinger (misforstå mig bare hvis i vil). Men ikke noget jeg lider voldsomt under.
Så holder det sorte svin atter på sin plads, men den er nu ikke helt iorden endnu. Mangler et mellemstykke til udstødningen og så skal stellet omlakeres pga. lidt småridser. Det klarer FA over vinter. Ellers er alt hvad der var sort skiftet. Nyt kåbeglas, køler, gaffelben, blink, spejle, greb osv... - listen er lang.Fedt at trille igen.
så skal stellet omlakeres pga. lidt småridser. Det klarer FA over vinter. Ellers er alt hvad der var sort skiftet. Nyt
Håber på min er færdig og klar til afhentning i næste uge... Masi havde åbenbart ikke tænkt over at når køleren døede, så kunne det også gå ud over blæseren inde bag ved (til trods for de sagde det skete tit ved den slags skader), så det er det eneste jeg mangler til den.
Citat fra: Hippie Hansen efter September 28, 2006, 07:23:22 pmHåber på min er færdig og klar til afhentning i næste uge... Masi havde åbenbart ikke tænkt over at når køleren døede, så kunne det også gå ud over blæseren inde bag ved (til trods for de sagde det skete tit ved den slags skader), så det er det eneste jeg mangler til den.Du kan jo sagtens køre uden blæser! Bare undgå at holde stille i tomgang i alt for lang tid. Jeg kørte hele første sæson uden at min blæser virkede, og jeg opdagede det først til bakkelukning da den blev 120 grader og en rød lampe gjorde mig opmærksom på det. Så længe der er fartvind er der ikke behov for blæser. (Og du kan jo altid bare slukke hvis der bliver kø-kørsel.)
Hey fedt nok mand... Skal du se nogle fede veje jeg kender oppe ved Slangerup så siger du bare til.
Skal det så males sort eller hva´??? = vupti ny modelle...