Forfatter Emne: SV650 Udstødning  (Læst 3669 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
SV650 Udstødning
« Dato: Oktober 12, 2006, 02:49:08 pm »
Hello
Vil det betyde noget mht. effekt/indstilling på min SV650 hvis jeg monterede 2 potter på den.
Kan man købe et andet rør så man kan mont. 2 stks eller skal der smedes???
/Casper

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: SV650 Udstødning
« Svar #1 Dato: Oktober 12, 2006, 04:01:22 pm »
Med hensyn til eventuelt effekttab eller -øgning er jeg ikke sikker, men jeg mener at have læst et eller andet om at man taber lidt effekt, der er sikkert et eller andet klogt hovede der vil kommer noget mere sikkert snart. Med hensyn til udseende og rør se f.eks.: http://www.sbfiberdesign.com/html/gpr_suzu_sv650_03-04db-us_2.html og http://www.sbfiberdesign.com/html/gpr_suzu_sv650_03-04db-us_1.html
Bare lidt inspiration... Måske kan det betale sig at spørge hos SB fiberdesign som forhandler GPR :?
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: SV650 Udstødning
« Svar #2 Dato: Oktober 12, 2006, 04:10:50 pm »
der er også et system fra BSM
   

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV650 Udstødning
« Svar #3 Dato: Oktober 12, 2006, 04:35:46 pm »
IXIL laver også et system med to potter til SV650. Det samme gør engelske Renegade, både almindelig, oplagt samt underseat.
Jeg så på et tidspunkt en Oldschool med to Micron kander, men svjv har Micron ikke lavet et dobbeltsystem, så det må ha' været noget hjemmesmedet.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: SV650 Udstødning
« Svar #4 Dato: Oktober 13, 2006, 07:43:40 am »
IXIL laver også et system med to potter til SV650. Det samme gør engelske Renegade, både almindelig, oplagt samt underseat.
Jeg så på et tidspunkt en Oldschool med to Micron kander, men svjv har Micron ikke lavet et dobbeltsystem, så det må ha' været noget hjemmesmedet.
Dvad synes i. Skal jeg lade den have 2i1 eller lave dobbelt på den...
Er i tvivl.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: SV650 Udstødning
« Svar #5 Dato: Oktober 13, 2006, 11:07:24 am »
Hvis pengene ikke spiller nogen større rolle, og man er til oplagte potter, ville jeg klart vælge GPR systemet fra SB-fiberdesign.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: SV650 Udstødning
« Svar #6 Dato: Oktober 13, 2006, 11:23:15 am »
Hvis pengene ikke spiller nogen større rolle, og man er til oplagte potter, ville jeg klart vælge GPR systemet fra SB-fiberdesign.
Jeg er ikke så meget til oplagte, mere denne her stil:

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: SV650 Udstødning
« Svar #7 Dato: Oktober 16, 2006, 02:36:07 pm »

Prøv at tjekke Laser´s Extreme dobbelt highmount.....  :twisted: :twisted:

Kan kun anbefale det system - det ser råt ud og brøler godt.. Prøv evt. at tjekke videoen fra Bulderdag.. Nr. 10/11 kører mener jeg...

Der ligger også nogle billeder i mit album eller her på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3212

Mht. effekten kan der godt være en lille smule på toppen men jeg tror kun at det handler om indstilling og justering af powercommanderen.. Jeg synes den rykker mere i optrækket ihvertfald..  :thumbsup:

Men det er jo lidt dyrere en de alm. systemer og der skal ændres lidt på bagenden mht. blink osv...



Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Chris S

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: SV650 Udstødning
« Svar #8 Dato: Oktober 16, 2006, 02:40:26 pm »
Sorry - havde ikk set det er den gl. model du har... Så ved ikk om det kan lade sig gøre med Laseren.. Men tjek deres hjemmeside eller spørg måske Alex herinde (Håber ikk det gør noget med henvisningen Alex ;-) )
Racerrød SV650s, Fuldkåbe, arrow blink, Spyball, hvide H4, blå positionslys, K&N filter, Power Commander, rear hugger, undertail m. indb. LED, oem. sædeskal, OG selvfølgelig en ond, fuld Laser Extreme twin highmount system...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: SV650 Udstødning
« Svar #9 Dato: Oktober 16, 2006, 09:34:31 pm »
Sorry - havde ikk set det er den gl. model du har... Så ved ikk om det kan lade sig gøre med Laseren.. Men tjek deres hjemmeside eller spørg måske Alex herinde (Håber ikk det gør noget med henvisningen Alex ;-) )
Forummet er jo i bund og grund opstået som en viden-database (hovedsageligt) omkring SV'ere, og vi er her jo for at kunne hjælpe hinanden. Så henvis du bare til Alex alt det du overhovedet lyster. :)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...