Forfatter Emne: spat  (Læst 3434 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

• Plastikrocker
spat
« Dato: Marts 22, 2005, 11:41:12 pm »
det er så fedt at rulle rundt på min sv selv om jeg ikke har så meget tid så det er kun blevet 120km i korte stræk,over til netto for at hente smør glemmer noget med vilje skal derover igen fedt,og jeg sidder godt på den men jeg får spat i hånd fladen specielt i højre jeg kører også med en finger på forbremsen,,er det det der giver mig spat?? ellers en total fed oplevelse at cruise derud af.man må ellers sige at motorcykel listerne er glade for det gode vejr de sidder og smiler mens jeg sider i min sure kassevogn og kikker på mødte en gul sv650 i morges på motorvejen,måske en herinde fra arbejder i skanska????
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Olfert

• Sandt SVin
spat
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2005, 07:54:35 am »
Heino, hva mener du med spat :?:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Grand Danois

• Sandt SVin
spat
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2005, 04:08:10 pm »
Hej.

Hvis du med spat mener at du syntes den er lidt hård ved hænderne, er det vel et spørgsmål om tilvænning. Har selv kun kørt lidt over 400 km på min og jeg skulle også lige venne mig til det. :shock:

Tillykke med den. :D
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
spat
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2005, 04:25:29 pm »
Som nyg gjorde mig opmærksom på på den første fællestur jeg var med til, så ER det faktisk muligt at dreje bremsen og koblingen lidt nedad så de har en mere naturlig vinkel ;) Specielt når du siger at du kører med en finger på bremsen hele tiden, kan det være du skulle prøve det?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
spat
« Svar #4 Dato: Marts 23, 2005, 05:35:23 pm »
Citat fra: surfsmurf
Som nyg gjorde mig opmærksom på på den første fællestur jeg var med til, så ER det faktisk muligt at dreje bremsen og koblingen lidt nedad så de har en mere naturlig vinkel ;) Specielt når du siger at du kører med en finger på bremsen hele tiden, kan det være du skulle prøve det?

Lige præcis hvad jeg har gjort.
Det gav en meget mere naturlig stilling for håndleddene.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)