Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Allejeg hedder Jan og arbejder som el-installatør. Jeg købte min gule svèr her i vinters.Jeg har før haft en CBR400RR, ligeledes en skøn maskine, men det er ikke en SV.Er fra Århus så håber der bor nogle i området der snart er med på nogle ture, nu når solen melder sin ankomst.
Spørg Ole. (Site Admin) han er derfra...Velkommen til.
Citat fra: JannikSpørg Ole. (Site Admin) han er derfra...Velkommen til. Pfft.. Og alt øst for Korsør er København, ikke? Aalborg, min ven, Aalborg Men det skal da ikke afholde mig for at køre en tur.. Ahh.. I går var en god dag - jeg fik kørt både på min fars Gyllepumpe (CX500 Custom, fantastisk motorcykel) og SV'eren.. *suk*
Sjovt du nævner det for hos os er alt vest for Roskilde = Jylland eller nærmere Århus. Nåe ja ja geografi har nu aldrig været mit stærkeste fag i skolen, eller hvordan var det nu... Hvad var nu mit stærkeste fag???? Hmmm...
Er også fra Århus så vi må da lige mødes og trille en tur når vejret er til det