Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hold da fest... vi har nok haft HM ude og pudse SVinet hva´??? Du må bruge meget tid på at få den så rent og flot!! ikke en eneste plet!
Citat fra: Rasmus efter August 17, 2006, 05:06:40 pmHold da fest... vi har nok haft HM ude og pudse SVinet hva´??? Du må bruge meget tid på at få den så rent og flot!! ikke en eneste plet!Svea du kender mig - ved gud jeg ikke pudser JJ's MC. Bare se min egen - den trænger sgu altid. Man kan meget med Photoshop Rasmus
Citat fra: SVea efter August 17, 2006, 05:21:08 pmCitat fra: Rasmus efter August 17, 2006, 05:06:40 pmHold da fest... vi har nok haft HM ude og pudse SVinet hva´??? Du må bruge meget tid på at få den så rent og flot!! ikke en eneste plet!Svea du kender mig - ved gud jeg ikke pudser JJ's MC. Bare se min egen - den trænger sgu altid. Man kan meget med Photoshop Rasmus
[/quote]
HM, du skal altså lære at scrolle ned efter det sidste Kode: [Vælg][/quote] inden du begynder at besvare.
Jeg
giver
hende
et
kursus
i
aften
He He @Freddy, den kat er for vild Hvad mon den hører???