Jeg har presset taksatoren til det yderste nu, han forhøjede værdien af SV´eren fra 125.000,- til
129.000,- inc. Yoshimure potterne. Han har ikke trukke noget fra det andet ekstra udstyr jeg havde
noteret.
Det med udstødningerne tror jeg ikke at han kan gøre mere ved. Der er jo sådan at jeg afmontere de originale udstødninger som har en værdi på 5800,- stk. og påmonterer nogle andre potter med ca. samme værdi, derfor kan
det ikke trække værdien op over nypris værdien...taksatoren kan jo ikke gøre for at de originale udstødninger kun
har en markedsværdi på 500,-!!!
Så status er nu blevet at jeg taber de penge som jeg har brugt på Yoshimure potterne 4850,- + 1900,- i værdi tab
på SV´eren dvs. ca. 6750,- (eks. selvrisiko, det skulle jeg jo betale lige meget hvad)
Dette udfald har jeg accepteret...jeg har hentet 4000,- ekstra i forhold til første udfald, jeg synes det virker okay.
Så har Allan´s MC skaffet en SV1000SK6 sprit ny og reserveret den til mig, han har været meget behjælpelig og virker som en fin forhandler.
Jeg MÅ ha en ny SV´er....jeg kan ik´undvære den!!!
Men jeg er også nød til at sikre den noget bedre, jeg monterer en alarm (Meta System) i første omgang og så en MEGA kæde rundt om en bøjle som sider i jorden, så
må jeg se om der kommer et godt tilbud på en GPS.
Tak til alle som har hjulpet mig ifm. min stjålne SV´er!!!