Forfatter Emne: Hjælp Min Røde SV 650 S model 2005 registerings nr. HB13534 er stjålet  (Læst 5284 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MS

• Plastikrocker
Re: Hjælp Min Røde SV 650 S model 2005 registerings nr. HB13534 er stjålet
« Svar #15 Dato: August 08, 2006, 10:16:17 am »
Knallerter idag .....MC i morgen !....... :club:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #16 Dato: August 08, 2006, 10:28:26 am »
Jeg skal nok også kikke godt efter dit SVin, når jeg er ude og køre, og vennerne får også lige en hilsen om at holde øje.

Så håber jeg inderligt at den dukker op snart, og dem der har "pillet" får hvad de har fortjent !  ( :police: og,eller :club:)

Ved lejligheder som denne, kunne endnu en Gif godt bruges

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #17 Dato: August 08, 2006, 10:48:06 am »
Snakkede lige med en kollega!
Han fik stjålet sin nye Triumph Daytona for ca 14 dg siden.
Om natten, alarmen gik, han styrtede ned, flere mand i en vare bil kastede den bare ind og drønede afsted, politiet til ingen hjælp de havde andet at lave vist. Varebilen, som han jo selv så, hørte til i et brolæggerfirma i Køge, ingen navne nævnt her, det ville vist være ulovligt, og den havde ikke været stjålet, det gør polisen heller ikke noget ved! Det kommer til at koste ham 40.000 som er selvrisikoen!
Morale - - -?? nej der er sgu ingen moral i det her!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Snigerdyret

• Søndagskører
  • **
« Svar #18 Dato: August 08, 2006, 10:52:40 am »
...
Så håber jeg inderligt at den dukker op snart, og dem der har "pillet" får hvad de har fortjent !  ( :police: og,eller :club:)
...

X 2. Man skal bare passe på med at gribe til  :club: pga ham her  :police:. Sæt der skete noget med de stakkels mennesker som lider af MC-kleptomani (ja, jeg er lidt ironisk her...)
Immer mit den einfachsten Beispielen anfangen

MS

• Plastikrocker
« Svar #19 Dato: August 08, 2006, 10:59:55 am »
Om natten, alarmen gik, han styrtede ned, flere mand i en vare bil kastede den bare ind og drønede afsted, politiet til ingen hjælp de havde andet at lave vist. Varebilen, som han jo selv så, hørte til i et brolæggerfirma i Køge, ingen navne nævnt her, det ville vist være ulovligt, og den havde ikke været stjålet, det gør polisen heller ikke noget ved! Det kommer til at koste ham 40.000 som er selvrisikoen!
 8)

uh kunne da godt lige tænke mig at kigge lidt på de lokale brolæggere der ......Mon han ville kunne genkende nogen af dem hvis han så dem igen ?.....vist ikke langt fra lidt selvjustits ville være på sin plads så......naturligtvis ikke at jeg opfordrer til den slags  :angel:

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Hjælp Min Røde SV 650 S model 2005 registerings nr. HB13534 er stjålet
« Svar #20 Dato: August 08, 2006, 11:02:01 am »
Jeg er fra Køge og kender da et par brolæggere... Kunne godt tænke mig at vide hvem det er der render og stjæler bikes...

Evt. på en PM...

Fuld diskretion naturligvis :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

MS

• Plastikrocker
« Svar #21 Dato: August 08, 2006, 11:04:11 am »
ville da i øvrigt gerne CC på den PM......

Grand Danois

• Sandt SVin
 8)

Det SKAL politiet da undesøge......
Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #23 Dato: August 08, 2006, 12:41:04 pm »
Nu har jeg jo kun hans version!
Og han er selvfølgelig noget . . . pissed!
Men yes det burde være ret let at finde ud af hvem der havde rådighed over den bil, den nat!
Men  :police: har nok travlt med at skrive fortbøder ud!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Rask

• Sandt SVin
Sv: Hjælp Min Røde SV 650 S model 2005 registerings nr. HB13534 er stjålet
« Svar #24 Dato: August 08, 2006, 07:35:17 pm »
Der må stå en masse dejlige maskiner i en lade et sted....???  :shock:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003