Forfatter Emne: Jubiiiii FERIE og så skal week-end´en "bare" overståes.......  (Læst 1770 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anita

• Plastikrocker
Jubiiiii FERIE og så skal week-end´en "bare" overståes.......
« Dato: August 04, 2006, 08:03:07 am »
......... for tidlig mandag morgen er SV´eren pakket og klar til sin første lange udlandstur.....
Tager til Camp Moto i Frankrig (www.lecampingmoto.com) og jeg glæder mig som et lille barn  :). Det er også min første lange tur på MC, så der er jo (selvfølgelig) lidt kriller i maven.
Vi regner med at være der på onsdag og så skal der jo nok lige hviles ud en dags tid, før området skal køres tyndt og det ser jeg frem til. Har sådan på fornemmelsen, at når jeg først er ude på disse veje, er jeg nok ikke til at rive af cyklen igen   :innocent:.............
René har været der før, men vi kunne da godt tænke os at høre, om der er nogen af jer der kender dette område og evt. har nogle gode veje/ruter som der absolut må prøves, når man nu der ???????
Kan I nu alle have det så godt så længe og "kør nu pænt  :angel:= ingen styrt  :undecided:
SV1000S K4

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Jubiiiii FERIE og så skal week-end´en "bare" overståes.......
« Svar #1 Dato: August 04, 2006, 12:03:28 pm »
Jeg kender intet til området, men har hørt/læst flere steder at Camp Moto skulle være et super godt sted.

Vi ser frem til en yderst veldokumenteret tur-beretning, når du er kommet hjem igen, med masser af billeder. :)
Og "formaningen" gælder jo begge veje... kør nu pænt dernede. Go' tur. :)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Olfert

• Sandt SVin
Sv: Jubiiiii FERIE og så skal week-end´en "bare" overståes.......
« Svar #2 Dato: August 04, 2006, 02:28:11 pm »
Det er et virkerlig lækkert område, jeg har desværre ikke nogle ruter da vi bare drønede rundt på vejene om formiddagen (eftermiddagen foregik ved pølen med kolde øl :D :D)

Jeg kunne især godt li da vi ankom første gang. Det var omkring midnat efter en hel dags ridt, godt bombede og beskidte 8)
Der bliver vi budt velkommen ude på gruset af bartenderne med kolde øl, se det er en velkomst mange campingpladser kunne lære noget af  :D :D :D

Hvis din mand på et tidspunkt trænger til at få raget ferieskægget af, kan jeg anbefale barberen i Crest der ligger tæt på Camping Moto, det er sku en tæt barbering med sådan et John Wayne blad  :lol: :lol: (Hvis han altså stadig er i live :?)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Jubiiiii FERIE og så skal week-end´en "bare" overståes.......
« Svar #3 Dato: August 06, 2006, 05:13:56 pm »
Rigtigt god tur !  :D

Og kom så ikke og sig at jeg ikke holder hvad jeg lover  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?