Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Olfert efter Juli 28, 2006, 11:09:25 amJeg kører med meget lave omdr. Hvis jeg ligger og luller i bykørsel er det ved 3-4000 omdr. i det gear der passer til hastigheden.Hmm fair nok, jeg ligger mest omkring 5000-7000, kommer kun sjældent op i tredje ved bykørsel. Jeg vil lige prøve at køre næste tank (som tankes i dag) på din måde.
Jeg kører med meget lave omdr. Hvis jeg ligger og luller i bykørsel er det ved 3-4000 omdr. i det gear der passer til hastigheden.
Til jer der tanker ved 12-13 liter - jeg skal jo ikke blande mig, men hvorfor? Hvis i er bange for at køre tør, fair nok - men der sker ikke rigtig noget ved det og i kan mærke den begynder at ruske inden det sker! 12-13 liter svarer vel til at jeg tankede min bil når der var 16 liter tilbage i tanken....
Bruger A til Benzin.Bruger B til kædesmøring ..
Det var squ´da egentlig en kanon idé (det med kædesmøringen) Den tror jeg at jeg vil prøve!!!