Forfatter Emne: Div kåbedele til sv 650s 99'  (Læst 2599 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ljørring

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Div kåbedele til sv 650s 99'
« Dato: Juli 11, 2006, 02:32:47 pm »
Hej allesamme.

Jeg vil gerne have en fuldkåbe på min sv, men er lidt i tvivl om det skal være den orginale - hvor jeg kun skal have den nederste del. Eller om jeg skal vælge en uorginal hvor den så til gengæld får et mere racer look.

Hvor kan man købe kåber på nettet (gerne link)? - Også gerne linke hvis i har billeder af en cykel med forskellige kåber :)

Og lige et spørgsmål mere, kan man køve de små sideskjolde under sædet et sted på nettet? eller skal man til en suzuki forhandler?



knolp

  • Gæst
Sv: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2006, 04:23:27 pm »
Tjek dette link eller tjek den blå avis...

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3575.0


Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2006, 01:20:05 pm »
Et komplet kåbesæt fra 2WheelJunkie i Canada.

...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Re: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2006, 09:15:32 am »
Bare forde at det ikke passer ind i denne tråd... men jeg har side kåberne til en gammel S liggende (en gul og en rød - man bliver jo glad..) og de er sku billige, hvis nogle mangler dem..
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Sv: Re: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #4 Dato: Juli 14, 2006, 12:14:59 pm »
Bare forde at det ikke passer ind i denne tråd... men jeg har side kåberne til en gammel S liggende (en gul og en rød - man bliver jo glad..) og de er sku billige, hvis nogle mangler dem..

Hvad er billigt :huh:

Kunne godt overveje nogen til et vinterprojekt......

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #5 Dato: Juli 14, 2006, 04:17:49 pm »
Hvor kan man købe kåber på nettet (gerne link)? - Også gerne linke hvis i har billeder af en cykel med forskellige kåber :)

Og lige et spørgsmål mere, kan man køve de små sideskjolde under sædet et sted på nettet? eller skal man til en suzuki forhandler?

Den blå her er til salg. Det er Peter Graff der har den og han findes også et sted her på forum.

Så vidt jeg husker har Louis de små sideskjolde i forchromet udgave  :?  Ellers er ebay.de også et godt bud  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

TBN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 98
  • Altid et skridt bagefter..
Re: Div kåbedele til sv 650s 99'
« Svar #6 Dato: Juli 29, 2006, 01:18:39 pm »
Bare forde at det ikke passer ind i denne tråd... men jeg har side kåberne til en gammel S liggende (en gul og en rød - man bliver jo glad..) og de er sku billige, hvis nogle mangler dem..
Jeg er temmelig fristet af den røde, hvad er prisen ?