Forfatter Emne: Får snart min SVin :D  (Læst 2286 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

New-Rider

• Søndagskører
  • **
Får snart min SVin :D
« Dato: Juli 28, 2006, 07:35:07 pm »
Harj alle sammen inde på dette vidunderlige Forum :)

Jeg står og får snart min splinter nye Sv650 K6 i Grå farver :P
er nysgerrig og ville lige hører om der er nogen af jer der kommer fra Esbjerg området som man evt kan ta et par turer med eller noget.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Får snart min SVin :D
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2006, 08:18:24 pm »
Min Fætter K flytter snart til Esbjerg og vil sikkert være glad for at få nogle at køre ture med. Må opfordre ham til at skrive noget mere herinde  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rasmus

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2006, 08:20:13 pm »
Min Fætter K flytter snart til Esbjerg og vil sikkert være glad for at få nogle at køre ture med. Må opfordre ham til at skrive noget mere herinde  :wink: :wink:

Ja gør lige det  :D  Så vi kan få gang i nogle ture, herovre i det Nordtyske :wink:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juli 28, 2006, 08:32:50 pm »
Jeg er også frisk på en tur til Esbjerg.. Kører fra Aabenraa, så det tager vel ikke mere end 30 min. til Esbjerg.. :innocent:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

New-Rider

• Søndagskører
  • **
Re: Får snart min SVin :D
« Svar #4 Dato: Juli 28, 2006, 09:02:33 pm »
det lyder bare fedt :) altid hyggeligt at kører i flok :D

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Juli 28, 2006, 11:44:48 pm »
Jeg kommer fra Skjern, så der er jo ikke så langt til esbjerg hvis det skal være.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: Juli 29, 2006, 01:31:50 am »

Ja gør lige det  :D  Så vi kan få gang i nogle ture, herovre i det Nordtyske :wink:

Jeg ved sørme ikke lige, om jeg vil lade min stakkels lille Fætter K køre med dig Rasmus. Se bare hvor galt det gik for Gixx sidst, da jeg skulle prøve at følge med dig...

Ej, spøj til side. Det vil nok glæde mange af os garvede Sjællændere at læse, hvis i kunne få etableret lidt ture ovre ved jer, så det ikke kun er os, der morer os herovre  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Canidae

• Plastikrocker
Re: Sv: Får snart min SVin :D
« Svar #7 Dato: Juli 29, 2006, 04:05:50 am »

Jeg ved sørme ikke lige, om jeg vil lade min stakkels lille Fætter K køre med dig Rasmus. Se bare hvor galt det gik for Gixx sidst, da jeg skulle prøve at følge med dig...

Ej, spøj til side. Det vil nok glæde mange af os garvede Sjællændere at læse, hvis i kunne få etableret lidt ture ovre ved jer, så det ikke kun er os, der morer os herovre  :wink: :wink:

Og så kunne Fynboerne måske også få fingerne ud fra hvor der lugter og køre nogle ture sammen med mig??

Palle alene i Verden  :wink:
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

New-Rider

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Juli 29, 2006, 10:32:23 am »
Skjern det jo der jeg skal hente mit dyr :D

h

• Søndagskører
  • **
« Svar #9 Dato: Juli 29, 2006, 10:42:35 am »
Jeg er da også åben for en SV tur, jeg bor i Ribe.

SV650S K6 med MIVV Titanium potte

New-Rider

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Juli 29, 2006, 10:58:08 am »
det lyder rigtig fedt :) så mangler jeg bare min sv'er :D