Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Min Fætter K flytter snart til Esbjerg og vil sikkert være glad for at få nogle at køre ture med. Må opfordre ham til at skrive noget mere herinde
Citat fra: SVea efter Juli 28, 2006, 08:18:24 pmMin Fætter K flytter snart til Esbjerg og vil sikkert være glad for at få nogle at køre ture med. Må opfordre ham til at skrive noget mere herinde Ja gør lige det Så vi kan få gang i nogle ture, herovre i det Nordtyske
Citat fra: Rasmus efter Juli 28, 2006, 08:20:13 pmCitat fra: SVea efter Juli 28, 2006, 08:18:24 pmMin Fætter K flytter snart til Esbjerg og vil sikkert være glad for at få nogle at køre ture med. Må opfordre ham til at skrive noget mere herinde Ja gør lige det Så vi kan få gang i nogle ture, herovre i det Nordtyske Jeg ved sørme ikke lige, om jeg vil lade min stakkels lille Fætter K køre med dig Rasmus. Se bare hvor galt det gik for Gixx sidst, da jeg skulle prøve at følge med dig...Ej, spøj til side. Det vil nok glæde mange af os garvede Sjællændere at læse, hvis i kunne få etableret lidt ture ovre ved jer, så det ikke kun er os, der morer os herovre