Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Banditten efter September 14, 2006, 11:42:07 amCitat fra: Joshua efter September 14, 2006, 08:57:39 amGir det klip at trille mellem blikkasserne på motorvejen? Gad jeg også godt vide .... gør det dagligt !Hvis jeg ikke husker helt galt, har det første tilfælde ikke været for en domstol endnu !Men jeg kunne sgu også godt bruge at vide det, for jeg gør det også (jfr mine "regler" ) ofte.
Citat fra: Joshua efter September 14, 2006, 08:57:39 amGir det klip at trille mellem blikkasserne på motorvejen? Gad jeg også godt vide .... gør det dagligt !
Gir det klip at trille mellem blikkasserne på motorvejen?
Har ladet mig fortælle det samme af min kørelærer. Men, hvis det drejer sig om kø-kørsel, så er det okay (altså ikke ulovligt) at køre udenom bilerne, selvom man derved er to køretøjer i den samme bane, blot man husker ikke at ligge og køre zig zag hen over kørebanestriberne. Man skal altså holde sin bane og det skal foregå venstre om.