Forfatter Emne: Dækskifte, service og Torx  (Læst 5258 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PWEE

• Roadracer
  • Low on bike again :-)
Dækskifte, service og Torx
« Dato: Juli 18, 2006, 04:45:36 pm »
Hej Alle.

Tre kommentarer udbedes  :P

1. Dækskifte 130/80-17 (og nej det er ikke til en SV).
FA vil ha 1000 kr for et pilot dæk + 1½ time for skift + 50 kr for afbalancering ?

Det syntes jeg er lidt pebret....

Nogen forslag ? og jeg er ikke interesseret i af købe fra udlandet (med mindre i har et forslag til hvem der så gider sætte det på ? - ALEX ??)

2. 6000 km for en SV1000S ??? hvor??

F.A. vi have 17-1800, og de giver om en ikke andet god service (IB), meeen hvis der er et alternativ ?

3. Hvor f.......... finder jeg en TORX 25 med security hul, jeg har været i silvan, bauhaus, hjem og lort mv
og jeg kan ikke finde den, og TPS skal fikses strax, de den er helt tosset med at rykke fra 2500-5000 rpm.

Thanx
Per 8)
« Senest Redigeret: Juli 18, 2006, 05:33:43 pm af PWEE »
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Dækskifte, service og Torx
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2006, 05:12:56 pm »
Hej Alle.

To kommentarer udbedes  :P

FA vil ha 1000 kr for et pilot dæk + 1½ time for skift + 50 kr for afbalancering ?

Nogen forslag ? og jeg er ikke interesseret i af købe fra udlandet (med mindre i har et forslag til hvem der så giver sætte det på ? - ALEX ??)

F.A. vi have 17-1800, og de giver om en ikke andet god service (IB), meeen hvis der er et alternativ ?

3. Hvor f.......... finder jeg en TORX 25 med security hul, jeg har været i silvan, bauhaus, hjem og lort mv
og jeg kan ikke finde den, og TPS skal fikses strax, de den er helt tosset med at rykke fra 2500-5000 rpm.

Thanx
Per 8)
Jeg mener, jeg så Torx med securityhul hos Rømerdal, da jeg var der forleden. En anden mulighed er RS (det gamle RadioParts).
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 18, 2006, 05:20:29 pm »

Mit bits-sæt med 100 dele købt for en slik hos Harald Skrald har sådan en.

EDIT: Dette her... http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7636&n=10&KundeID= (min æske er dog rød)
« Senest Redigeret: Juli 18, 2006, 05:22:29 pm af Smølfen »
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2006, 09:19:38 pm »
1,5 time for at skifte et dæk - og det er enda uden afbalancering?
Efter min mening er det helt horibelt, hvor jeg plejer at få skiftet dæk tager det vel 15 minutter (+ afbalancering og sporing af hjulet) og det er uden at hjulet er taget af ved aflevering.
SV1000S K6 - blå.

Trace

• Scooterfjæs
  • *
  • ´02 SV650s K2..........
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2006, 10:25:01 pm »
Hej Alle.

Tre kommentarer udbedes  :P

Nogen forslag ? og jeg er ikke interesseret i af købe fra udlandet (med mindre i har et forslag til hvem der så gider sætte det på ? - ALEX ??)

Thanx
Per 8)

Torx kan du få i Carl F.........eller låne af mig  :rolleyes:
State laws of Alaska:

•Moose may not be viewed from an airplane.
•It is considered an offense to push a live moose out of a moving airplane.
•It is considered an offense to feed alcoholic beverages to a moose.

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Dækskifte, service og Torx
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2006, 10:26:00 pm »
Spørg Alex ... mener han tager 200 for et bagdæksskifte.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Grand Danois

• Sandt SVin
Sv: Dækskifte, service og Torx
« Svar #6 Dato: Juli 18, 2006, 11:00:51 pm »
 :shock: :shock: :shock: 1.5 time for at skifte et DÆK ????
Har da sjældent hørt mage til svineri..... :dead:

mit torx-sæt fandt jeg i den lokale tømmerhandel... 10 dele (sikkerhedsbits) til ca 80 kr.

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juli 18, 2006, 11:02:48 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2006, 12:55:46 pm »
Efter min mening er det helt horibelt, hvor jeg plejer at få skiftet dæk tager det vel 15 minutter (+ afbalancering og sporing af hjulet) og det er uden at hjulet er taget af ved aflevering.
Det bør max tage 30 minutter, hvis dækkene driller. og det er endda ved "manuelt aftagning"  uden brug af en rigtig dæk maskine der kan gøre det hele for dig inkl. at smøre dig en spegepølse mad mens du venter.

« Senest Redigeret: Juli 19, 2006, 12:58:40 pm af Luske »

Grand Danois

• Sandt SVin
Sv: Re: Dækskifte, service og Torx
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2006, 02:50:29 pm »
Det bør max tage 30 minutter, hvis dækkene driller. og det er endda ved "manuelt aftagning"  uden brug af en rigtig dæk maskine der kan gøre det hele for dig inkl. at smøre dig en spegepølse mad mens du venter.

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: - SPEGEPØLSEMAD.....

GD
« Senest Redigeret: Juli 19, 2006, 03:09:24 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

PWEE

• Roadracer
  • Low on bike again :-)
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2006, 11:05:16 pm »

LOL - et nyt forretningskoncept er født ! dækskift og pølsemadder.......
Nå men jeg sprang på det sæt Torx fra Harald skrald, det er udemærket og det tog ca 10 minutter med det hele at få fikset TPS, super fedt..
Til orientering tager Enghave 1500 for 6000 km, og man kan allerede få en tid den 12 Oktober.... :shock: HVAD SNAKKER DE OM......?

SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball