Hejsa – først tak for tankerne, gaven og skulder klapene i Buddinge... det var fedt..
Nu har de fundet ud af jeg har ødelagt øjet, og har fucket nogle nevebaner, så jeg har svært ved og sige om noget er varmt – men har opdaget jeg godt kan brænde mig
Men med alle faktorerne, så er jeg sku glad for at jeg kan genkende min familie, og har alle mine organer (selv om jeg har nogle finger der har sovet, siden jeg vågnet op efter ulykken) men de siger at alt bliver godt, selv om de nu vurder at der kommer til at gå yderligere to måneder, har stadig blod klumper i hovedet og skalen er endnu ikke vokset så meget sammen, som de håbet på, men har ikke mistet nogen hjernecentre (ved endnu ik hvordan man kan være så heldig). Men det er sku alligevel i orden, at jeg skal venter noget længere, og bare skal tage det med ro...
Tak for gavekorter – og jeg kommer til at køre SV igen – 2 timer inden jeg blev påkørt, var jeg hjemme ved søster og stille, en forgaffel, en bagsvinger og 2 ducati hjul, jeg havde købt dagen før. Og dem var jeg sku glad for ikke længere stod på bagsædet !
så jeg begynder forfra med at bygge om til vinter
Jeg kommer til festen og kan nok heller ikke holde mig fra langelinje, men ellers kommer jeg sku til at savne det...
Kigger ind, men det er sku svært at ramme de rigtigt knapper når man har dobbelt syn
Kan i køre pænt
stærkt og lade være med at slå hovedet