Forfatter Emne: Dælme varmt...  (Læst 1732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Dælme varmt...
« Dato: Juli 05, 2006, 06:55:09 pm »
Tidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)

Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem  :? :? :?
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Sv: Dælme varmt...
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2006, 07:08:04 pm »
Ja det er varmt,
man skulle have en jakke som denne skjorte http://www.newlaunches.com/archives/usb_powered_air_conditioned_clothes.php  :)
Blå SV650S 00

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Dælme varmt...
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2006, 08:37:04 pm »
Tidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)

Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem  :? :? :?

 Ta en tudekiks :rolleyes:, og lad være med at brokke dig over vores sommer...   :grin: :grin: - Nu er den endelig kommet. :wink:

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Re: Sv: Dælme varmt...
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2006, 08:42:21 pm »
Tidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)

Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem  :? :? :?

 Ta en tudekiks :rolleyes:, og lad være med at brokke dig over vores sommer...   :grin: :grin: - Nu er den endelig kommet. :wink:
Hvad ved du om det, du sidder jo inde i skyggen og ser (og spammer om) fodbold  :wink:
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Re: Sv: Dælme varmt...
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2006, 10:09:07 pm »
Tidligere idag var jeg ude og race lidt ude på landet, men gæt hvem der var så 'heldig' at rende ind i noget vejarbejde så jeg holdt i kø i en evighed (nå, ja måske 15-20 minutter, men det føltes altså som en evighed)

Det er IKKE særlig sjovt at sidde der med læderdragt i 30 graders varme og bare stege, tror ikke jeg lugtede særlig godt da jeg kom hjem  :? :? :?

 Ta en tudekiks :rolleyes:, og lad være med at brokke dig over vores sommer...   :grin: :grin: - Nu er den endelig kommet. :wink:
Hvad ved du om det, du sidder jo inde i skyggen og ser (og spammer om) fodbold  :wink:

Thi hi.... Nemlig....  :lol:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Dælme varmt...
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2006, 10:38:31 pm »
Kan man køre kan man sgu også svede !
Når jeg sidder i køen i midt i det forbandede vejarbejde ( så jeg ikke kan køre mellem rækkerne jrf. "reglerne") , så tænker jeg på hvor pisse koldt det kan være for og efterår  8)

Og hvor mange bilister der ser min RØV, når der bliver hul igennem igen  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?