I går oplevede jeg noget meget spøjst, som fik mig til at smile stort inde bag hjelmen...
Efter en skøn aften med Falkne og et hyggeligt stop forbi Freddy MC, der kørte jeg af Gl. Køge Landevej omkring midnat. Da jeg så når ned til rundkørslen i Vallensbæk, står der en gruppe på 5 unge mennesker... De ser harmløse ud trods deres alder på omkring 16 år
Jeg fortsætter min kørsel og får bevæget mig ind i rundkørslen med tilpas lav fart, at jeg lige får hørt, at en af de unge knægte udbryder:
Orrrrv mand, hun kører Ducati... Satme om jeg ikke lige var ved at stoppe op, og give knægten en lille krammer... Resten af turen kørte Gixx og jeg med et smøret smil og selvtilliden helt i top...
Ved ikke hvad jeg ville med denne historie, det er nok bare endnu en kærlighedserklæring fra SVea til sin bike. Holder sgu af den selvom den hverken er en SV eller racer. For den er min, og den gør mig glad og fri
Og er det ikke det, der er det fede ved at være biker. Vi glædes over de små ting her i livet også....
Fortsat god dag til alle