Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med
Citat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 05:50:55 pmNysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med Hvornår er det ?
Citat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 09:05:37 pmCitat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 05:50:55 pmNysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med Hvornår er det ?
Citat fra: Freddy efter Juni 12, 2006, 09:32:26 pmCitat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 09:05:37 pmCitat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 05:50:55 pmNysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med Hvornår er det ?Bare træd i det ....
Citat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 10:01:49 pmCitat fra: Freddy efter Juni 12, 2006, 09:32:26 pmCitat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 09:05:37 pmCitat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 05:50:55 pmNysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med Hvornår er det ?Bare træd i det .... Du kan jo bare undskylde det med, at du er gammel, og øjnene ikke længere fungerer så godt.
Ja set skal jeg og jeg glæder mig helt vildt for jeg har aldrig set motogp før,vi har lejet en lejlighed fra den 21-25 så der bliver jo nok tid at få en lille skid på også.Men det kan jo værer at vi ses dernede P,s. 108db burde være standard for mc'er
Citat fra: Dunk efter Juni 12, 2006, 09:39:22 pmP,s. 108db burde være standard for mc'er Jeg kan afsløre at de leverer lidt mere end 108 DB... De lyder simpelthen for sygeligt !! Super fedt !
P,s. 108db burde være standard for mc'er
Citat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 10:54:36 pmCitat fra: Dunk efter Juni 12, 2006, 09:39:22 pmP,s. 108db burde være standard for mc'er Jeg kan afsløre at de leverer lidt mere end 108 DB... De lyder simpelthen for sygeligt !! Super fedt !Tror han hentyder til hans måling på BuldredagenMen hvorfor havde man kun fortalt Dunk at man skulle køre forbi målepunktet med bundgas ? På videoen kan man jo se alle andre tøffe forbi med konstante omdrejninger
Citat fra: Freddy efter Juni 12, 2006, 10:21:43 pmCitat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 10:01:49 pmCitat fra: Freddy efter Juni 12, 2006, 09:32:26 pmCitat fra: Banditten efter Juni 12, 2006, 09:05:37 pmCitat fra: Luske efter Juni 12, 2006, 05:50:55 pmNysgerrig om der er nogen herindefra der skal til MotoGP i Assen (Holland). (der er jo temmelig mange Danskere der hvert år drager derned)Vi har traditionen tro en Bungalow på campingpladsen "witterzomer". Og vi er værd at besøge om ikke andet for vores fadøls anlæg med to slags øl, det ska man da ha' med Hvornår er det ?Bare træd i det .... Du kan jo bare undskylde det med, at du er gammel, og øjnene ikke længere fungerer så godt. Er du frisk på at tage med ? ... kunne jo lave lidt skyggeboksning ...
( i er sikkert pisse ligeglade... Jeg er bare lykkelig over den fine slutning og det gode kompromis det blev til )