Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ved ikke om det er dumt, det han planlægger lige nu – eller om det nok skal gå Hvis man sætter en stører mastercylinder på det bagerste bremsesystem Hvad sker der så A man bremse kraftigere og bedre eller B bare mere ukontrolleret og springe systemet
Takker for svarene det anede mig... Jeg vil skifte den da jeg skifter bremsecalipere !! og derfor bliver jeg nok nød til at skifte cylinderen. Da SV nok ikke kan ”trække” den stører caliper, og den cylinder jeg har fundet matcher ikke caliperen (men bliver nok nød til at finde nogen der cirka har samme volumen )
Citat fra: Bongers efter Juni 13, 2006, 02:39:32 pmTakker for svarene det anede mig... Jeg vil skifte den da jeg skifter bremsecalipere !! og derfor bliver jeg nok nød til at skifte cylinderen. Da SV nok ikke kan ”trække” den stører caliper, og den cylinder jeg har fundet matcher ikke caliperen (men bliver nok nød til at finde nogen der cirka har samme volumen )Tror ik det er noget problem at "trække" en anden kaliper.. slet ik på bagbremsen, som på alle cykler er forholdsvis lille, da det ikke er der det meste bremsekraft ligger.prøv dog med den originale, så er du også fri for at ændre noget omkring dine tilbagerykkere