Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
...Jeg fik lyst til at prøve noget andet efterhånden.Jeg har i stedet købt en Honda CBR 900RR - Nu håber jeg bare at jeg ikke er kommet i Bad standing hos SVinene?! Glæder mig til at se jer til tirsdagene osv. igen!
Yes! - Skal nok på nogle billeder på i en fart! Øhm... Har lige checket manualen.. Der står ikke noget om at den kan overhales...? Sikker på det var sådan en du så??
Tillykke.. og fornuftigt valg.
Citat fra: Luske efter Juni 08, 2006, 02:50:53 pmTillykke.. og fornuftigt valg. Fornuftigt? Tjah.. En fin maskine er det ganske sikkert...
Rimeligt friskt at købe en fireblade som sin anden MC - efter en SV som den første.... Tillykke med den.
Citat fra: Ole efter Juni 08, 2006, 02:55:34 pmCitat fra: Luske efter Juni 08, 2006, 02:50:53 pmTillykke.. og fornuftigt valg. Fornuftigt? Tjah.. En fin maskine er det ganske sikkert... Det er en Honda.. så det er sgu fornuftigt !
Ved godt det er liige i den friske ende, men har jo altså også kørt lidt Motocross før, selvom det er mange år siden... Undskyldninger Undskyldninger...