Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: TBN efter Maj 30, 2006, 03:01:45 pmEr der en der har en fidus, som bare er mega fed, vil jeg være taknemmelig. Patentløsninger Jeg havde også engang en forskærmsforlænger, men den blev væk da jeg skiftede forskærm.Istedet for at lime noget på køleren, kan du også bruge beslaget på topdækslet og bøje et stykke blik og sætte på. Jeg bestiller nyt kabel hos Louis i næste uge. Måske man skulle købe rigeligt og dele ud i Buddinge... Alex's trick med krympeflex er måske heller ikke så tosset endda Nu da fælleskøb er så populære, skal vi måske bestille en røvful forskærmsforlængere fra eBay UK ??£19.95 + porto
Er der en der har en fidus, som bare er mega fed, vil jeg være taknemmelig.
Hvad med sbfiberdesign - der koster de 255,- dkr. - Dyrere, ja! Men ikke meget.
Citat fra: nyg efter Juni 01, 2006, 12:45:47 pmHvad med sbfiberdesign - der koster de 255,- dkr. - Dyrere, ja! Men ikke meget.Ja, det er ikke helt lyv... Men alt for at spare - så kan man købe flere flødeboller til sine is rundt omkring. (eller noget)Ihr eBay'er,Niels
Istedet for at lime noget på køleren, kan du også bruge beslaget på topdækslet og bøje et stykke blik og sætte på.
Citat fra: NielSV650 efter Juni 01, 2006, 12:14:42 pmIstedet for at lime noget på køleren, kan du også bruge beslaget på topdækslet og bøje et stykke blik og sætte på. eller laver en skærm i kulfiber og sætte fast på bolten til køleren