Forfatter Emne: SVea på arbejde!  (Læst 5639 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: SVea på arbejde!
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2006, 12:30:00 pm »
Jeg er frisk på en omgang druk - så længe at jeg ikke bliver tvunget til at drikke øl ;)
Der er ingen tvang  :!:
Men måske lidt drilleri på ægte SV-maner   :wink:

Så mon ikke vi kommer til at hygge os til den store guld medalje ?  :D

:lol: :lol: :lol:
Nej sødte!
Noget med at den sidst sidende er og bliver en jyde, men alle andre kravler rundt...
Det er fordi Jyder er og bliver langsomme i optrækket  :twisted: :twisted:
Ole og Lars L, er modsætningerne der beviser det men de er jo også mænd :mrgreen:
« Senest Redigeret: Maj 23, 2006, 12:33:23 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2006, 12:30:30 pm »
Jeg skal vise dig hvordan en ægte jyde drikker, kære Freddy! :lol:
Jeg skal bare slet ikke blandes ind i det dér!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

helle merete

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Maj 23, 2006, 12:37:58 pm »
men de er jo også mænd  :mrgreen:
Baaaaaah :-D
KH Helle Merete
SV650SK3

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: SVea på arbejde!
« Svar #18 Dato: Maj 23, 2006, 12:42:28 pm »
Jeg er frisk på en omgang druk - så længe at jeg ikke bliver tvunget til at drikke øl ;)
Nej det er der da ikke... Så længe de bare holder sig henne ved børnebordet, når de skal gylpe deres wannabe øl aka breezer aka Ice i sig...  :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #19 Dato: Maj 23, 2006, 01:13:20 pm »
Nej det er der da ikke... Så længe de bare holder sig henne ved børnebordet, når de skal gylpe deres wannabe øl aka breezer aka Ice i sig...  :twisted: :twisted:

SVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #20 Dato: Maj 23, 2006, 01:17:00 pm »
SVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen :)
Det var Filur jeg duftede af. Troede det var saftevand. Og det er ikke børnefødselsdage Falkne holder. De er bare ikke så høje dernede, men de er nogle værre nogle hele striben  :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: SVea på arbejde!
« Svar #21 Dato: Maj 23, 2006, 01:18:43 pm »
Det var Filur jeg duftede af. Troede det var saftevand. Og det er ikke børnefødselsdage Falkne holder. De er bare ikke så høje dernede, men de er nogle værre nogle hele striben  :twisted: :twisted:
I helvede i er gode !  :mrgreen:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Maj 23, 2006, 01:21:02 pm »

Der er altså ikke ananas i filur :) - og husk på at jeg har bedre hukommelse end dig når der hældes sprut ned :)
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #23 Dato: Maj 23, 2006, 01:23:58 pm »

Der er altså ikke ananas i filur :) - og husk på at jeg har bedre hukommelse end dig når der hældes sprut ned :)
Jeg er ked af at måtte sige det, Jesper... men er desværre nødt til at give SVea medhold denne gang. Det var rent faktisk en Filur, hun prøvede at kæmpe ned. (efter alt det andet hun også drak)
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #24 Dato: Maj 24, 2006, 09:10:59 am »
Jeg skal vise dig hvordan en ægte jyde drikker, kære Freddy! :lol:

Den måde har jeg hørt om engang... Det er noget med direkte fra koen er det ikke  :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol: :lol: Dagens bedste!
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #25 Dato: Maj 24, 2006, 09:13:49 am »

Jeg er ked af at måtte sige det, Jesper... men er desværre nødt til at give SVea medhold denne gang. Det var rent faktisk en Filur, hun prøvede at kæmpe ned. (efter alt det andet hun også drak)

Freddy for helvede - SVea kan jo ikke huske den slags når hun er fuld - du skal bare give mig ret... (nå, torsdagens mission må være at få hældt en breezer på hende :D )
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
« Svar #26 Dato: Maj 24, 2006, 10:22:20 am »
Freddy for helvede - SVea kan jo ikke huske den slags når hun er fuld - du skal bare give mig ret... (nå, torsdagens mission må være at få hældt en breezer på hende :D )
Det skulle være det letteste i verden !

Bare sig : Der er alkohol i :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
156.335 Km + ?