Forfatter Emne: Ulykke...  (Læst 1559 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Ulykke...
« Dato: Maj 12, 2006, 06:04:42 pm »
Hej allesammen,
Jeg var lige et smut forbi Fraugde mc idag, der ser vældig hyggeligt ud  :) Jer der skal derud har noget at glæde jer til...

Nå, men da jeg så fortsatte videre ud mod Fyns Hoved står der pludselig en mand ude på vejen og gør tegn til at jeg skal bremse. Det er tydeligt på tøjet at han er motorcyklist og et kort øjeblik tænker jeg at han er mc-betjent (det ville have blevet ret dyrt for mig..) men ser så en mand der ligger i grøften. I samme øjeblik kommer ambulancen og begynder behandlingen af den styrtede. Jeg spørger motorcyklisten hvad der var sket og får at vide han havde taget det bløde højresving alt for hurtigt og kommet over i den modsatte vejbane hvor han var blevet kørt over af en jeep... Han klagede over stærke smerter i ryggen og da falckredderne tog jakken af ham, var armen ret ledeløs at se på. Det får altså en til at køre lidt mere forsigtigt og det håber jeg også denne historie får jer til...
Pas nu godt på jer selv derude :!:

Mvh
Jeppe.
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Ulykke...
« Svar #1 Dato: Maj 12, 2006, 06:24:30 pm »
Damn.... det er aldrig sjovt at høre om den slags  :?

Men det er alligevel "billigt" sluppet. Det kunne have endt meget værre!

Var Jeep´en forsvundet???

Koster

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 184
Re: Ulykke...
« Svar #2 Dato: Maj 12, 2006, 09:29:09 pm »
Hej Rasmus Newbi.

At dømme efter dit selvportræt ser det ud til at du også er blevet kørt over af noget tungt og lappet sammen af en paldesmed  :D :D - ikke for at være personlig selvfølgelig  :lol:
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
Re: Ulykke...
« Svar #3 Dato: Maj 14, 2006, 01:01:09 pm »
Jo har så lige hørt det er min "papfætter" og han har brækket ryggen :( Han havde lige fået cyklen og det var en af de første ture han skulle have på den...

Dog skal det siges at det er ikke en jeg har haft så meget med at gøre, men derfor er det da ikke lige så rart...
mvh

Kenneth (SV650S)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Ulykke...
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2006, 08:56:35 am »
Øv osse, håber han kommer sig.......
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta