Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Moolex efter Juni 09, 2006, 08:49:04 amCitat fra: Paw efter Juni 09, 2006, 06:12:58 amKan du SÅ få vasket den stakkels bike Nu er det sådan at Fru Majse tror at der om natten kommer sådan nogle små alfer, og vasker hendes cyklen når hun har været ude og køre, det er de samme alfer som smører hendes kæde, og sætter nye lækre dele på, Prøv at spørge hende om hun ved hvor kædesprayen er?????Nogen skal jo lave det kedelige arbejde.... Ikk Moolex..... Skal jeg nævne hvad jeg laver ?????? Eller dropper vi emnet ..?????
Citat fra: Paw efter Juni 09, 2006, 06:12:58 amKan du SÅ få vasket den stakkels bike Nu er det sådan at Fru Majse tror at der om natten kommer sådan nogle små alfer, og vasker hendes cyklen når hun har været ude og køre, det er de samme alfer som smører hendes kæde, og sætter nye lækre dele på, Prøv at spørge hende om hun ved hvor kædesprayen er?????
Kan du SÅ få vasket den stakkels bike
Citat fra: Majse efter Juni 09, 2006, 08:26:14 pmCitat fra: Moolex efter Juni 09, 2006, 08:49:04 amNu er det sådan at Fru Majse tror at der om natten kommer sådan nogle små alfer, og vasker hendes cyklen når hun har været ude og køre, det er de samme alfer som smører hendes kæde, og sætter nye lækre dele på, Prøv at spørge hende om hun ved hvor kædesprayen er?????Nogen skal jo lave det kedelige arbejde.... Ikk Moolex..... Skal jeg nævne hvad jeg laver ?????? Eller dropper vi emnet ..????? HVOR ER KÆDESPRAYEN Majse
Citat fra: Moolex efter Juni 09, 2006, 08:49:04 amNu er det sådan at Fru Majse tror at der om natten kommer sådan nogle små alfer, og vasker hendes cyklen når hun har været ude og køre, det er de samme alfer som smører hendes kæde, og sætter nye lækre dele på, Prøv at spørge hende om hun ved hvor kædesprayen er?????Nogen skal jo lave det kedelige arbejde.... Ikk Moolex..... Skal jeg nævne hvad jeg laver ?????? Eller dropper vi emnet ..?????
Nu er det sådan at Fru Majse tror at der om natten kommer sådan nogle små alfer, og vasker hendes cyklen når hun har været ude og køre, det er de samme alfer som smører hendes kæde, og sætter nye lækre dele på, Prøv at spørge hende om hun ved hvor kædesprayen er?????