Forfatter Emne: Powercommander til en SV650S fra '99  (Læst 3933 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

djernesdrengen

• Scooterfjæs
  • *
    • http://www.geocities.com/hatten_mc/
Powercommander til en SV650S fra '99
« Dato: Maj 10, 2006, 10:52:14 pm »
Hmm. Er lidt i vilrede - købte min cykel som førstegangskøber og ny på to hjul i vinters, og nyder sommeren MAX for tiden. Der er flere der har spurgt mig, nu jeg har fuldt akrapovic og har købt et KN filter, hvorfor jeg ikke også smider en PC på. Der var så lige en der kommenterede, at han da ikke mente at man kunne det på min cykel, da den var med karburator...

Jeg er ikke totalt uvidende, men har ikke sat mig ind i det præcise princip for Powercommander - skal jeg købe nyt indsprøjtningssystem også, hvis jeg vil montere sådan en fætter :?:
Glad ejer af 650S'er fra '99. Akrapovic komplet, indfarvede spejle, tonet kåbeglas og lygteglas, måske jetkit snart?

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #1 Dato: Maj 10, 2006, 11:08:32 pm »
Det vil være slemt spild af penge.. En PC er til cykler med indsprøjtning...
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

djernesdrengen

• Scooterfjæs
  • *
    • http://www.geocities.com/hatten_mc/
« Svar #2 Dato: Maj 10, 2006, 11:10:20 pm »
:oops:  altså bare mig der er totalt uvidende så  :wink:

Har de nyere 6½'ere heller ikke det :?:
Glad ejer af 650S'er fra '99. Akrapovic komplet, indfarvede spejle, tonet kåbeglas og lygteglas, måske jetkit snart?

knolp

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 10, 2006, 11:19:49 pm »
Så vidt jeg ved er din motorcykel en karburator cykel som højst skal dyses ind og eventuelt have nye nåle hvis man vil have fuld ydelse ud af en tun udstødning... Men hvis det ikke siger dig noget og din Sv' tager fuld gas i alle situationer og ellers kører fantastisk så er det sikkert ordnet- af den tidligere ejer.. (Eller også har du en halv hestekraft til gode)
Powercomander er til motorcykler med elektronisk indsprøjtning. Det er et system som via dyser og computerteknik styrer bencin- og luft tilførelsen mere præcist end en kaburator hvilket medføre at motorcyklen får optimal føde i enhver situation. Øget heste, bedre miljø, flere penge i producentes lommer.