Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg har fået trukket 113,47 hk på rullen ud af min sv1000s UDEN powercommander og med bolt-on cabonpotter fra arrow!
Du skulle hellere konsentrere dig om at ændre indsugningen så den får rigeligt med luft.
Det giver væsentligt mere end at smid kassen efter en powercommander!!!
Tja bare min mening... (Jeg har ikke set andre sv´er der yder over 110hk selv med powercommander og dyre potter...)
Rigtig nok, men har du set nogen uden PCIII hvor man har kunnet fjerne dykket i effekt mellem 5K og 6K rpm.? Det er vel ikke et spørgsmål om enten eller. Vil man have flere heste er der ikke nogen vej uden om luftfilter/udstødning till at lukke op for systemet. Så kan man jo så vælge at montere en PCIII'er til at rette effekt og moment kurven ud med.
Jeg har ikke set nogen PCIII'er monteret alene, og tvivler såmen også på at det ville give meget mere end en marginal effektforøgelse.
Personligt vil jeg nok foretrække at spendere pengene på en PCIII'er frem for at få den mere eller mindre udokumenterede effektforskel der måtte være mellem et par bolt-ons og et fuldt system.
Uden selv at have prøvet det, lyder det fra dem som har det monteret PCIII'er, at det er en mærkbar forbedring. Er det så godt 2200,- kr værd? Tja... ?? er et stykke pis-plastic i den rigtige farve, hvis det hedder undertray.... svært at sige... men der ville jeg nok have sværere ved at få løg-læderet frem..!