Forfatter Emne: Nummerplade-holder  (Læst 1920 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

stefanhansen

  • Gæst
Nummerplade-holder
« Dato: Maj 09, 2006, 09:29:06 pm »
Jeg har købt en SV1000S med en masse ekstraudstyr på. Men Enghave ringede til mig idag og sagde at, jeg ka få den allerede den 22   hvilket er godt, for første melding lød på 3 uger   :D  :D

Men men men, så kan de først montere mit ekstraudstyr 1 mdr senere  , og jeg kan simpelthen ikke køre rundt med den der grimme nummerplade holder på. Så mit spørgsmål er om det er svært at montere en anden, fra Enghave selvfølgelig, jeg tænker på om der skal bores huller og hvad med blinklysene osv  :?:

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Nummerplade-holder
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2006, 09:59:43 pm »
Nej den er nem nok at montere og der skal ikke bores. Det tager lidt tid ( 1-1½ time ) da du skal have hele bagenden af cyklen.
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Nummerplade-holder
« Svar #2 Dato: Maj 09, 2006, 10:19:10 pm »
Citér
Larsen
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!


Det var da en ualmindeligt ucharmerende underskrift du anvender....
YAMAHA FZS 600 Fazer

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Nummerplade-holder
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2006, 10:30:04 pm »
Hvis købet af nummerpladeholderen ikke er bindene, er vi igang med at arrangere et fælleskøb af en hamicad nummerpladeholder, hvor de orig. blinklys samt nummerpladelys kan monteres. Tjeck: http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2785
Theis

Ex. SV650S ejer.

stefanhansen

  • Gæst
Nummerplade-holder
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2006, 10:36:34 pm »
Ok, hvor meget koster de? Jeg har købt rizoma blinklys som skal monteres engang i næste måned, kan de sidde på?

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Nummerplade-holder
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2006, 10:41:29 pm »
Holderen koster £66 inkl. fragt, men det kan være vi kan få noget rabat når vi er flere der køber.
Se http://www.hamicad.co.uk/SV_Fender.html
jeg ved ikke hvilke blink der passer på den desværre

EDIT: prisen er ikke £66, men £63.5 inkl fragt
Theis

Ex. SV650S ejer.

Canidae

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 177
Nummerplade-holder
« Svar #6 Dato: Maj 09, 2006, 10:56:07 pm »
Jeg har kontaktet dem, og de har været så venlige at svare mig: Hvis det kun er 3-4 stykker vi bestiller, kan de kun give os den besparelse der ligger i at vi kun betaler for 1 fragt.

Bestiller vi flere, vil de gerne give os mere rabat.

Mvh
Jeppe.
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

stefanhansen

  • Gæst
Nummerplade-holder
« Svar #7 Dato: Maj 09, 2006, 10:57:07 pm »
Den er jeg sku med på! :D hvornår kommer de til Danmark, og det valuta tegn du har lavet er det euro eller pund :?

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Nummerplade-holder
« Svar #8 Dato: Maj 09, 2006, 10:59:48 pm »
Jeppe --> Jeg har oprettet et indlæg inde på motorcykelgalleri.dk, men det lader ikke til at der er andre derinde fra der er interesseret.. Så det ser lidt sort ud mht. en grupperabat lige nu.
Hvor mange skulle vi op og bestille før de giver rabat?

Stefan--> Pund, det er ihvertfald det tegn de selv bruger på deres hjemmeside
Theis

Ex. SV650S ejer.