Forfatter Emne: Lidt inspiration til jer med 1. generation SVin  (Læst 4086 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Lidt inspiration til jer med 1. generation SVin
« Svar #15 Dato: April 21, 2006, 10:12:58 am »
Hvis du har tid til at vente på at delene bliver tilgængelige på flea-bay, tror jeg ikke det er ret dyrt.

Forgaflen kan du købe pt. for ca. 4000,-
Potten koster ca. 4500,-
Ducati bagsvinger og hjul, mon ikke det var til at finde hos en hugger i England. Der kører en del 748/916 derovre.
Buell lygter skal du måske købe nye, aner ikke hvad de koster.

Jeg tror som sagt ikke det er prisen der kan vælte projektet, men snarere alt den tilpassen og fabrikation der skal til. Det var ikke noget jeg turde gå igang med, men jeg har på fornemmelsen at du er mere fiks på fingrene end jeg :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Lidt inspiration til jer med 1. generation SVin
« Svar #16 Dato: April 21, 2006, 10:15:34 am »
Citér

Hvad er ikke "særligt dyrt" i Paw verden  :?:  :?:   :wink:  (bare eet rigtigt god bud – gerne opdelt på hoveddele)


Du kan jo gå på ebay og begynde med at finde ud af hvad ducati svinger, og hjul koster..  og så hvad USD forgaffel koster osv osv..

http://www.ebay.co.uk

Det skal nok løbe op.. det gør alle projekter hvor man begiver sig ud på ukendt territorie  :D

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Lidt inspiration til jer med 1. generation SVin
« Svar #17 Dato: April 21, 2006, 10:44:30 am »
Min finger-fiks-hed trækker desværre ikke op for min manglende viden, omkring hvilken dele der bare næsten passer sammen… og dem der hjælper, ved ikke noget om mc… så er bange for at ende op med stumper fra forskellige maskiner jeg ikke kan sætte sammen :o  :o  

Men det kunne være sjovt  :D

Men godt lige at høre hvad tingene cirka koster !!
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Lidt inspiration til jer med 1. generation SVin
« Svar #18 Dato: April 21, 2006, 05:15:43 pm »
Særligt potten og bagsvingeren er for lækker. Jeg elsker én-sidede bagsvingere, der giver illusionen om et svævende baghjul! Og en MV Augusta får jeg nok næppe fingrene i...
KH Helle Merete
SV650SK3