Forfatter Emne: LOCTITE  (Læst 6817 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

• Sandt SVin
LOCTITE
« Dato: April 05, 2006, 09:56:56 am »
Ja så er det blevet tid til at samle SVinet igen, men den loctite i bruger til at "låse" diverse bolte med, er det bare en ganske almindelig loctite eller hvad...? er lidt bange for om det kan sætte sig uhjælpeligt fast...

mvh

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Bongers

• Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
LOCTITE
« Svar #1 Dato: April 05, 2006, 09:58:35 am »
Jep -  loctite gøre arbejdet  :wink:  :wink:

Men tror det er vigtigere at huske Kfedten – langt de fleste skruer har ikke noget problem med at side fast  :twisted:  :twisted:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: LOCTITE
« Svar #2 Dato: April 05, 2006, 10:08:33 am »
Citat fra: grand-danois
Ja så er det blevet tid til at samle SVinet igen, men den loctite i bruger til at "låse" diverse bolte med, er det bare en ganske almindelig loctite eller hvad...? er lidt bange for om det kan sætte sig uhjælpeligt fast...

mvh

GD

Husk der findes en forskellige styrker af det.. alt efter hvor meget det låser osv.
http://www.loctite-europe.com/int_henkel/loctite_europe/index.cfm?&pageid=39&layout=2

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: LOCTITE
« Svar #3 Dato: April 05, 2006, 10:15:40 am »
Citat fra: Luske
Citat fra: grand-danois

mvh

GD

Husk der findes en forskellige styrker af det.. alt efter hvor meget det låser osv.
http://www.loctite-europe.com/int_henkel/loctite_europe/index.cfm?&pageid=39&layout=2

Jep, det er rigtigt. De mest gængse varianter "blå" og "rød" locktite skulle kunne dække de fleste behov. Der er en oversigt i værkstedsmanualen over hvad der skal bruges hvor.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
LOCTITE
« Svar #4 Dato: April 05, 2006, 12:00:33 pm »
Jeg har kun brugt den blå, vist også kaldet "normal" styrke, til alt jeg har lavet, hvilket dog primært er bremseskivebolte.

Jeg så forleden at T.Hansen har et alternativ til ca. halv pris (sammenlignet med Bauhaus' pris på Loctite)
Det prøver jeg næste gang  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
LOCTITE
« Svar #5 Dato: April 05, 2006, 12:59:04 pm »
Citat fra: runes-mc.dk
Jeg har kun brugt den blå, vist også kaldet "normal" styrke, til alt jeg har lavet, hvilket dog primært er bremseskivebolte.

Jeg så forleden at T.Hansen har et alternativ til ca. halv pris (sammenlignet med Bauhaus' pris på Loctite)
Det prøver jeg næste gang  :)

hvad er det for en pris?

Jeg gav 30,- kr for en lille flaske blå locktite hos Honda-Klaus (Augusta MC) på Frederiksborgvej - mest fordi han bor dejligt tæt på.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
LOCTITE
« Svar #6 Dato: April 05, 2006, 04:46:19 pm »
Citat fra: nyg
hvad er det for en pris?

Jeg gav 30,- kr for en lille flaske blå locktite hos Honda-Klaus (Augusta MC) på Frederiksborgvej - mest fordi han bor dejligt tæt på.

OK, så er det Bauhaus der er p*sse dyr.
Jeg mener jeg gav ca. 60 kr. for den lillebitte flaske.

T.Hansens kostede vist 35,-

Forrige gang købte jeg det hos Aagesen, men kan ikke huske hvad jeg betalte der.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
LOCTITE
« Svar #7 Dato: April 05, 2006, 05:13:19 pm »
Citat fra: runes-mc.dk
Citat fra: nyg
hvad er det for en pris?

OK, så er det Bauhaus der er p*sse dyr.
Jeg mener jeg gav ca. 60 kr. for den lillebitte flaske.

T.Hansens kostede vist 35,-

Forrige gang købte jeg det hos Aagesen, men kan ikke huske hvad jeg betalte der.

Det er da ikke utænkeligt at man bliver taget i *'nen i Bauhaus, men det er nu heller ikke mit indtryk at Honda-Klaus er en slem profitmager.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
LOCTITE
« Svar #8 Dato: April 05, 2006, 06:16:50 pm »
fås osse i biltema link til 26,90