Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
www.vintertrafik.dk
man skulle sku' da tro at de havde en kvote som skulle bruges.. Eller er de bare ude for at tømme det sidste salt af vognene inden sommeren??
Citat fra: Caponeman skulle sku' da tro at de havde en kvote som skulle bruges.. Eller er de bare ude for at tømme det sidste salt af vognene inden sommeren??Øhm... det har de faktisk. Og hvis de ikke bruger det, får de mindre midler til vinter-"bekæmpelse" næste år.
Det kommer ikke som nogen overraskelse - det bare forklarer deres underlige glatføre bekæmpning. Kan de ikke bare hælde det i havet når nu de skal af med det?!
Jeg har set salt i København her til morgen.. Nørregade var godt svinet til med det.. så går udfra at de igen har været ude i nat.. Jeg starter en salt import næste år.. der er åbenbart et stort marked for det herhjemme
Citat fra: LuskeJeg har set salt i København her til morgen.. Nørregade var godt svinet til med det.. så går udfra at de igen har været ude i nat.. Jeg starter en salt import næste år.. der er åbenbart et stort marked for det herhjemmealt øst for storebælt har vist fået en omgang I mindste regner det, så er der da en chance for at det er væk til i morgen - der skal jeg nemlig hente min MC.