Forfatter Emne: skallen på cyklen  (Læst 5505 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
skallen på cyklen
« Svar #15 Dato: April 04, 2006, 11:15:31 pm »
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Zierra
Nogle steder bl.a. hvor jeg kommer fra kalder man så passageren for strafvægt  :wink:  :wink:


Du er modig... - at snakke om strafvægt i en tråd hvor hele 2 piger/damer/kvinder følger med - godt det ikke var mig der skrev det :D
Nårh ja, nu er der jo ingen af de omtalte piger/damer/kvinder som ser ud til at være strafvægt af den slemme slags. :D
Og desuden, hvis de ikke bryder sig om betegnelsen, må de jo bare skaffe sig deres egne hjul, ikke? :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
skallen på cyklen
« Svar #16 Dato: April 04, 2006, 11:17:02 pm »
Citat fra: B2
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Zierra
Nogle steder bl.a. hvor jeg kommer fra kalder man så passageren for strafvægt  :wink:  :wink:


Du er modig... - at snakke om strafvægt i en tråd hvor hele 2 piger/damer/kvinder følger med - godt det ikke var mig der skrev det :D
Ikke modig !
Han aner bare ikke hvad de gør ved ham  :twisted:

Det er set før, og resultat blev dokumenteret  :shock:
:lol: Hvilken symbolik :!: Men hey, det er jo ikke Duracell :?:  :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
skallen på cyklen
« Svar #17 Dato: April 04, 2006, 11:18:59 pm »
Citat fra: Zierra
......
Og desuden, hvis de ikke bryder sig om betegnelsen, må de jo bare skaffe sig deres egne hjul, ikke? :wink:

Shhhhh..... der er nogen der konstant ponker mig for noget som at det er der er nogen andre som at det er der har lovet.....  :shock:  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
skallen på cyklen
« Svar #18 Dato: April 04, 2006, 11:28:26 pm »
Citat fra: Hønse
Citat fra: Zierra
......
Og desuden, hvis de ikke bryder sig om betegnelsen, må de jo bare skaffe sig deres egne hjul, ikke? :wink:

Shhhhh..... der er nogen der konstant ponker mig for noget som at det er der er nogen andre som at det er der har lovet.....  :shock:  :lol:
:lol: Sorry m8... det var ikke for at det skulle gå ud over dig.
men psst, jeg har da ret, ikke?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
skallen på cyklen
« Svar #19 Dato: April 05, 2006, 04:10:16 am »
Citat fra: Zierra

Det er set før, og resultat blev dokumenteret  :shock:
:lol: Hvilken symbolik :!: Men hey, det er jo ikke Duracell :?:  :wink:[/quote]

Nej, hvorfor fa.... tror du ellers han er gået ud :wink:  :mrgreen:  :mrgreen:
SV1000SK4

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
skallen på cyklen
« Svar #20 Dato: April 05, 2006, 09:00:31 am »
Majse du skal bare bestille en original hos Enghave/Holtug/F.A.

Jeg mener den kostede 1300,- da jeg købte min i Tyskland for det halve, men siden er prisen vist nok sat betragteligt ned herhjemme.

Det er også den sædeskal der sidder pænest, mest lige og med mindst mellemrum. Pyramid, Ermax og de andre er bare ikke samme i kvalitet :wink:

God fornøjelse.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
skallen på cyklen
« Svar #21 Dato: April 05, 2006, 10:00:31 am »
Majse – Du skal gå ned i kælderen ude ved AA (ikke under værkstedet) – ned af trappen, til højre og ved endevæggen ind til venstre - der ligger et rødt sideskjold til 1000, mindes også at der ligger et egosæde  :P  men lad nu være med at røre nogle af kåbedelene til 650  :wink:  :wink:


Ellers spørg Ole – det er da latterligt at du skal købe et ved Enghave  :roll:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
skallen på cyklen
« Svar #22 Dato: April 05, 2006, 10:01:50 am »
Citat fra: Paw
Majse du skal bare bestille en original hos Enghave/Holtug/F.A.

Jeg mener den kostede 1300,- da jeg købte min i Tyskland for det halve, men siden er prisen vist nok sat betragteligt ned herhjemme.

Det er også den sædeskal der sidder pænest, mest lige og med mindst mellemrum. Pyramid, Ermax og de andre er bare ikke samme i kvalitet :wink:

God fornøjelse.

Jeg er generelt ening med Paw, men det med mellemrummene skal man lige være opmærksom på.  Jeg har været nød til at tilpasse med et par ekstra afstandsskiver for at undgå (yderligere) slitage på de små 'fillers' og selve bagenden  :x
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
skallen på cyklen
« Svar #23 Dato: April 05, 2006, 10:48:04 am »
Citat fra: Zierra
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Zierra
Nogle steder bl.a. hvor jeg kommer fra kalder man så passageren for strafvægt  :wink:  :wink:


Du er modig... - at snakke om strafvægt i en tråd hvor hele 2 piger/damer/kvinder følger med - godt det ikke var mig der skrev det :D
Nårh ja, nu er der jo ingen af de omtalte piger/damer/kvinder som ser ud til at være strafvægt af den slemme slags. :D
Og desuden, hvis de ikke bryder sig om betegnelsen, må de jo bare skaffe sig deres egne hjul, ikke? :wink:


Vi har vores egen hjul..... Remember... derfor tråden startede....  :lol:  :lol:  :lol:

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
skallen på cyklen
« Svar #24 Dato: April 05, 2006, 12:42:47 pm »
Citat fra: Majse
Citat fra: Zierra
Citat fra: Jesper Jensen
Citat fra: Zierra
Nogle steder bl.a. hvor jeg kommer fra kalder man så passageren for strafvægt  :wink:  :wink:


Du er modig... - at snakke om strafvægt i en tråd hvor hele 2 piger/damer/kvinder følger med - godt det ikke var mig der skrev det :D
Nårh ja, nu er der jo ingen af de omtalte piger/damer/kvinder som ser ud til at være strafvægt af den slemme slags. :D
Og desuden, hvis de ikke bryder sig om betegnelsen, må de jo bare skaffe sig deres egne hjul, ikke? :wink:


Vi har vores egen hjul..... Remember... derfor tråden startede....  :lol:  :lol:  :lol:
Så kan du jo også med største sindsro le bedrevidende, hvis nogen uberettiget skulle komme til at kalde dig for strafvægt. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...