Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg var på linien 2 gange i går og begge gange var der en god håndfuld mc'er Ganske vist også nogen kopatter men de er jo osse en slags mc'er Fik hilst på en her fra forummet men fik ikke fat i hvem det var Jeg har lusket lydløst på arbejde nogen dage nu så kan set ikke vente til fredag i næste uge hvor mit SVin skal have Leo Vinci og kæles for
Citat fra: SVingmanJeg var på linien 2 gange i går og begge gange var der en god håndfuld mc'er Ganske vist også nogen kopatter men de er jo osse en slags mc'er Fik hilst på en her fra forummet men fik ikke fat i hvem det var Jeg har lusket lydløst på arbejde nogen dage nu så kan set ikke vente til fredag i næste uge hvor mit SVin skal have Leo Vinci og kæles for Hvor får du sat Leo Vinci på hende ?Har lige ødelagt min den ene ...
Citat fra: BandittenCitat fra: SVingmanJeg var på linien 2 gange i går og begge gange var der en god håndfuld mc'er Ganske vist også nogen kopatter men de er jo osse en slags mc'er Fik hilst på en her fra forummet men fik ikke fat i hvem det var Jeg har lusket lydløst på arbejde nogen dage nu så kan set ikke vente til fredag i næste uge hvor mit SVin skal have Leo Vinci og kæles for Hvor får du sat Leo Vinci på hende ?Har lige ødelagt min den ene ... hvordan bærer man sig ad med det ?
Køre en tur ... starter i en hæstepære ... vupti ... bukket udstødning.
Citat fra: BandittenKøre en tur ... starter i en hæstepære ... vupti ... bukket udstødning. Nøj det må ha været en hård hestepære !
Citat fra: NikolajCitat fra: BandittenKøre en tur ... starter i en hæstepære ... vupti ... bukket udstødning. Nøj det må ha været en hård hestepære ! Frossen hestepære?