Forfatter Emne: Nyt batteri  (Læst 4126 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
Nyt batteri
« Dato: Marts 24, 2006, 01:56:54 pm »
Jeg tror jeg skal have et nyt batteri på min SV'er. Fa-Moto vil have 728 kr for sådan en fætter, og det må da kunne gøres billigere.

Derfor søgte jeg lidt her på sitet, og fandt et indlæg hvor der henvises til nogle billigere batterier hos Biltema.

Men her er jo en del størrelser, er der nogen der kan fortælle mig hvilket batteri der sidder på en SV650S fra 02 og om jeg kan bruge disse?

Eller er der et andet sted hvor de er billigere?

Og mens vi er ved det, hvor køber man et fordæk til billige penge?
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Nyt batteri
« Svar #1 Dato: Marts 24, 2006, 02:05:32 pm »
en oplagt mulighed:

Alex-mc.dk i Frederikssund giver 10% rabat på MC-Nøglens produkter  til forum medlemmer.
I mit gamle katalog fra 2004 lå priserne på Yuasa & QMP mellem 450 og 700 dkr,-
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Nyt batteri
« Svar #2 Dato: Marts 24, 2006, 02:06:41 pm »
Typen du skal bruge hedder CT12A-BS. Louis har et til 45 euro http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10036840&typ_id=AV%2FS

Men jeg sad tilfældigvis og kiggede i MC-nøglen for et par dage siden... Der er de i hvert fald nogen hundrede billigere end det du har fået tilbudt. Og Alex var så letsindig at snakke lidt om noget SV-rider MC-nøglen rabat for et par dage siden... ;) Aleeeeex?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Martin E.

• Scooterfjæs
  • *
batt
« Svar #3 Dato: Marts 24, 2006, 05:15:51 pm »
Hej.
Jeg har igennem mange år prøvet lige så mange forskellige batteri typer og jeg må sige at den bedste kvalitet finder man med et YUASA Batteri, så med mindre du "bare" skal kunne starte din mc med henblik på salg, så vil jeg anbefale noget du kan have glæde af længe! altså et YTX14-BS.

Martin E.

• Scooterfjæs
  • *
Nyt batteri
« Svar #4 Dato: Marts 24, 2006, 05:20:13 pm »
UPS! Jeg så ikke det var en sv650!  i så fald hedder det YT12A-BS men stadig YUASA.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
Nyt batteri
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2006, 06:24:29 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Alex var så letsindig at snakke lidt om noget SV-rider MC-nøglen rabat for et par dage siden... ;) Aleeeeex?

Svaret er : Ja, jeg giver 10% på reservedele fra "MC-Nøglen" til medlemmer af SV-klubben
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt